|
|
2008 年 7 月 19 日 星期六  |
| 友誼好反+游水 |
分類: 未分類 |
我地終於好反..
原來只係一D誤會,,
今日1:30去游水..
有大家姐,,二家姐,,軒同我
游到三點到..
我又因為佢喊咗,,
已經第n次啦..
唔想在咁..
我同佢原來只可以做FD
好傷心..
點解系咁,,
=-。撕裂傷口後'.*-再說要彌補[*_`]有什麼用嗎-=*.
你太令到.......
游完水去食M記,,
去公園坐左陣..
送彭彭走,,
返歸牙!!
|
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | »
|