|
|
2009 年 7 月 6 日 星期一  |
| 中考&自助餐 |
分類: 未分類 |
約左fd返學
返到去同平時一樣
之後一個個量體溫
今日都5知做D人全部都要從新再量(包括我)
之後上課室
幫老師手
之後英文老師都到左我地課室講野
8:30開考(中文)
做完之後
收卷賫時候我覺得錯好多(冇信心)
小息無聊
開考9:55(中作)
又係冇信心
放學la 去食野
坐校巴
同穎敏坐傾計
又係去返個度
3:30到屋企
好想訓覺
所以�L涼訓覺
訓到6:00起身
溫習

|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 27 | »
|