今日12:00起身
然後去溫書
媽咪用電腦
本來約左人但
佢冇call 我所以
我米落去
點知我見到佢超happy
see左佢2眼
上返屋企超happy
4:30和左王佩珊落去
m記 做功課同講野
happy ......^^
6:45返歸
又煲
希望可以成功!!>_<