叮.叮叮叮..叮叮叮叮..叮叮.叮叮,叮叮........叮叮叮叮叮叮叮叮..............
聖誕節到喇.....Merry christmas
今日10點幾就出街喇....又同呀琪去食壽司喇...佢真係咁鍾意食咩?-3-
食完就去搵呀昕喇...佢去左紅蘋果到食...見到佢食到好飽..
不過我地兩個都係xd
跟住我地就去行街買衫喇..我周圍睇下有冇岩心水既(嬲)
但係我就買左個金金地既銀包..搵吾到我想要既(嬲)呀...
行行下....佢地買左少少化妝品..
問我買吾買..我緊係話吾買啦...好貴-3-..同埋我都吾會化妝啦..-0-
去左公園到坐..佢地係到化左眼睫毛..我就坐係到.點知俾隻蚊係咁追住吾放-v-
俾佢地幫我化左眼睫毛..不過我知我化左=冇化..因為冇咩特別ma-v-
我飲左杯野..就去玩抽獎喇..
哼哼哼.抽吾重我地兩個..抽到呀琪..但係佢又冇拎到..= =..
到5點幾就去食糖水喇..食左個芝麻加紅豆沙..ok好食-.-
我愛你地呀><
|