今日派左卷喇/ 3 \ 其實還ok.,但數學好似退左小小' SS還好吧;] ENG可滿意嚕" 總是覺得數學不夠好v__v'
不過我都已盡力了>﹏< 吾知你地滿吾滿意呢^_^? 不過無論點都好.,係希望千其吾好留班!_!
放左學之後.,去左蟹家嚕xd 玩UNO後我地喪"打機"^^ 勁好玩*0*
跟著等巴士番屋企' 等左成半粒鐘囉.,無奈哂囉@@ 撘車時.,太眼訓就訓着左lu-[]- 落左車..我掛著del d msg攪到我.. 差d比車死T333T 赫死我>﹏< 下次真係吾會再吾睇車v3v!
P.S. 咁多位兄弟姐妹們注意 海洋公園改期到下星期四*
e排唔會打嫁喇.系咁喇.閉閉.