| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 28 日 星期三 |
 | |
無題  |
|
今日上物理堂都冇聽書~仲o係到做功課!!!
不過佢冇鬧我地wo...仲叩我地做tim~
不過唔可以比佢見到lo!!!
哈哈哈....斌斌好好人呀~!
佢叫我地下堂唔好做功課,要聽書wo~
好呀!!我一定聽~~
o係週會我.元人.鍾楚琳.子瑩&牙晴o係到玩!!!
冇lala我地鬥快cry wo~
叫我笑就得姐....叫我cry就....
結果我都係cry唔到!!!!
 |
|
刊登時間︰2005-09-28 04:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| 2005 年 9 月 26 日 星期一 |
 | |
濕曬....  |
|
今日都有三號風球&有
呀!!!
我帶左黃色果把遮遮~哈哈哈...
放lunch果時d雨都ok呀!!!!
當我地食完果陣,嘩....
好好好大雨呀!!!
未返到學校都變左隻濕水雞仔la~
對襪濕曬...好唔舒服!!!
到放學果時都乾左d la~
之後我.元人.牙晴去左library等子瑩...
結果比果個符美美拉走左佢!!!!
我地就咁白等....衰人~
e+d人都唔係好中2佢呀!!!
 |
|
刊登時間︰2005-09-26 05:33 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 59 | »
|