| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 6 月 16 日 星期四 |
 | |
做Art project...  |
|
今日都係
呀!不過我今日有帶遮!哈哈哈....
我成晚都係到做Art project!不過幾經辛苦我終於做完la!
我仲有野食添...媽咪在九龍買左m記返黎呀~好好味呀.....
 |
|
刊登時間︰2005-06-17 09:01 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| 2005 年 6 月 15 日 星期三 |
 | |
| 下雨天... |
|
今日又係
呀!我一樣係冇帶'謝'...
今日lunch我出左去食呀!每次下雨天我都會出去食~
不過我問左kiko借'謝',唔係淋左好多雨!
我地返學果時開始落得好大呀...我仲係班房睇住d人返學~
個個都變哂「濕水雞仔」好好笑呀!!!
放學果時諗住去圖書館,點知有人係到拍野~唔比我地入呀!
之後我,阿譚,朱安婷去左'can天'....在果到見到Joyce呀!!

不久我地走了~佢地就去千色!!
 |
|
刊登時間︰2005-06-15 06:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | »
|