| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 6 月 14 日 星期二 |
 | |
冇人聽我講野!!!  |
|
今日'蕉'早好
呀!
不過係lunch之後個天有小小陰陰地la!
仲知道爸爸又返左大6...因為今'蕉'大6有人打電話比佢!!!
放左學去左千色睇野!
行咁耐都唔係好想出聲講野~因為好似冇人會聽我講野...
不過都有人覺得冇人聽我講野ga~
果個人咪係.......阿譚lo!
我相信如果你係我,都係會唔講野!
之後去左m記~本身都係唔係好想講野ga!
不過過左一段時間之後就冇野la!!!!
我仲食左一杯朱古力ice-cream呀
~好好味呀!
朱安婷又想食wo~我一直都唔比佢食ge!!
之後元人幫佢搶左...正一衰人!!
我地影左d相同short片~
走果時仲raining
!好彩元人借把'謝'比我.....
thx!元人....

 |
|
刊登時間︰2005-06-14 09:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| 2005 年 6 月 13 日 星期一 |
 | |
上學日!!!  |
|
今日有PE堂呀!
老師又話今日比我地班玩體操wo!點知...佢話就黎考試唔想我地受傷,要下年wo~
之後我地打羽毛球同比賽∼結果打咁多次win得一次!不過我冇唔開心...
我唔同某d人咁唔lose得呀~
不過我今日有同果個唔lose得既人打,果埸我係lose既!!!哈哈哈....
我仲流左好多汗呀!
在今日既lunch我有d唔係好開心呀!
唔知點解覺得我自己係一個隱形人不論在咩地方~
放學元人又要留低背書!咁我,阿譚,朱安婷,珍珍留係到等佢~
我幫左元人背,佢有d唔係好熟!之後個miss唔知去左邊到....
元人揾到個miss之後竟然唔記得哂!佢仲cry左出黎!
我又幫佢背同揾miss背~不過都係唔係好記得!因為佢好緊張呀
...
之後玩左一陣貼紙就返屋企~
 |
|
刊登時間︰2005-06-13 08:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | »
|