~歡迎光臨
一定要留cm喔
  

Q爆之鬆弛熊

 
                 
珍寶珠
我愛你→my manes is 珍寶珠:)
puiman1126
暱稱: 糖糖
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~
哈..好開心
你同我去死
唉...
...
文章分類
全部 (148)
普通日記 (1)
未分類 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
yam天空
you are my best frie...
小野蠻
其實我不快樂
初次的愛ஐ
初次的愛ஐ*
帶我走
愛不疚
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 109
今日人氣: 2
累積人氣: 10456
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 12 月 17 日  星期三   晴天


今日... 愉快 分類: 未分類

今日...

我去左買鞋

去到其中一個買鞋既地方

但係

冇一隻岩我著-_-"

跟住去第二到睇

最後

買左一隻好貴既鞋

雖然我唔係好中意我牙媽

但係買個隻鞋個震

有少少衝動...

想同牙媽講

不如唔好買lee隻啦

好貴牙

但係我覺得她會話:

我費是你震間唔知買邊隻

左住我返去

跟住我應該會用哦lee個字黎答她...

我曾係有d唔捨得買牙

曾係好貴牙...

 

發表時間:2008-12-17 07:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 12 月 16 日  星期二   晴天


<兩面日> 分類: 未分類

今日同沉日一樣

又開心

又唔開心

好開心晚就係

因為已經考完試

而且

房房黎左我屋企

好開心牙......

 

 

 

 

唔開心就係

我英文差0.5分先有A

上次英文輸左俾朱均豪又係因為0.5-_-"

 

 

 

發表時間:2008-12-16 01:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 12 月 15 日  星期一   晴天


<兩面日> 分類: 未分類

今日

又開心又唔開心

我先講唔開心先

我之前洗機黎

洗完我發現開唔到msn

今日有口msn fd教我整過msn

我地整左三個中

都整唔到

裝左一個新

但係話咩msn連接唔到...(咁上下)

好差

咁就晒左我三個中

-_-"

早知就唔整啦

晒我d時間

整到就話姐

但係而家都係唔可以login丫麻

整到我眼都花

 

 

 

 

開心既是就係:

我地聽日就係考試既最後一日

今日終於可以休息下

我唔會覺得緊張

因為聽日考個科唔洗點溫

有人話最後一日要俾心機

考好d

但係你冇心溫

你都唔會溫得好

如果你冇心溫

就算你扲左本書出黎

都係等於冇溫

所以我扲本書出黎

都係晒氣

可能你地會覺得我講緊d歪理

但係每個人所諗既野都唔同

你可能覺得考試既最後一日要努力溫書

考好d

所以就算你覺得我講緊一d歪理

我都唔會怪你

發表時間:2008-12-15 04:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 12 月 14 日  星期日   晴天


今日... 疲倦 分類: 未分類

今日

我勁撚早起身

跟住我以為今日要返學

我諗:而家幾點呢?!

牙爸仲唔叫我起身ga...

跟住我呆左一震

就記得今日原來係星期日...

 

 

 

 

 

今日...

又係要溫書

我沉日溫左幾個字

牙媽訓左又玩過

跟住牙哥返黎

要俾返佢玩...

我見自己玩左咁耐

咪俾返佢玩lo

加上我地都就快要去牙<麻>到落

都係仲有少少時間姐

跟住我地玩到5點

就出去喇

跟住我地係到等車

等左半個中

先有車         -_-"

我地去到就已經6點喇

我地落車個震仲撞到牙爸

so,我地一齊上去

坐一震

都未坐夠半個中

又要落去...

 

發表時間:2008-12-14 03:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 12 月 12 日  星期五   晴天


SoR 驚慌 分類: 未分類

SoR

我最近冇打blog

因為我今個星期要考試

so,我冇打

今日我地考數學

我本身好有信心

But,我做完

朱均豪同我講

第二題錯左

我睇下

跟住話

係喎

應該冇變喎

做錯野...

跟住唔知咩自助餐個題應該係徐六

我寫左做徐五

我都覺得有d唔係幾對路

但係我又冇理到個題

又錯...

都未派卷就知自己錯左兩題

可能派左之後

會嚇親我

我好驚今次會好低分牙

驚驚驚牙.....

 

發表時間:2008-12-12 07:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]