| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 17 日 星期三  |
今日...  |
分類: 未分類 |
今日...
我去左買鞋
去到其中一個買鞋既地方
但係
冇一隻岩我著-_-"
跟住去第二到睇
最後
買左一隻好貴既鞋
雖然我唔係好中意我牙媽
但係買個隻鞋個震
有少少衝動...
想同牙媽講
不如唔好買lee隻啦
好貴牙
但係我覺得她會話:
我費是你震間唔知買邊隻
左住我返去
跟住我應該會用哦lee個字黎答她...
我曾係有d唔捨得買牙
曾係好貴牙...
|
| 發表時間:2008-12-17 07:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 16 日 星期二  |
| <兩面日> |
分類: 未分類 |
今日同沉日一樣
又開心
又唔開心
好開心晚就係
因為已經考完試
而且
房房黎左我屋企
好開心牙......
唔開心就係
我英文差0.5分先有A
上次英文輸左俾朱均豪又係因為0.5-_-"
|
| 發表時間:2008-12-16 01:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 15 日 星期一  |
| <兩面日> |
分類: 未分類 |
今日
又開心又唔開心
我先講唔開心先
我之前洗機黎
洗完我發現開唔到msn
今日有口msn fd教我整過msn
我地整左三個中
都整唔到
裝左一個新
但係話咩msn連接唔到...(咁上下)
好差
咁就晒左我三個中
-_-"
早知就唔整啦
晒我d時間
整到就話姐
但係而家都係唔可以login丫麻
整到我眼都花
開心既是就係:
我地聽日就係考試既最後一日
今日終於可以休息下
我唔會覺得緊張
因為聽日考個科唔洗點溫
有人話最後一日要俾心機
考好d
但係你冇心溫
你都唔會溫得好
如果你冇心溫
就算你扲左本書出黎
都係等於冇溫
所以我扲本書出黎
都係晒氣
可能你地會覺得我講緊d歪理
但係每個人所諗既野都唔同
你可能覺得考試既最後一日要努力溫書
考好d
所以就算你覺得我講緊一d歪理
我都唔會怪你 |
| 發表時間:2008-12-15 04:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 14 日 星期日  |
今日...  |
分類: 未分類 |
今日
我勁撚早起身
跟住我以為今日要返學
我諗:而家幾點呢?!
牙爸仲唔叫我起身ga...
跟住我呆左一震
就記得今日原來係星期日...
今日...
又係要溫書
我沉日溫左幾個字
牙媽訓左又玩過
跟住牙哥返黎
要俾返佢玩...
我見自己玩左咁耐
咪俾返佢玩lo
加上我地都就快要去牙<麻>到落
都係仲有少少時間姐
跟住我地玩到5點
就出去喇
跟住我地係到等車
等左半個中
先有車 -_-"
我地去到就已經6點喇
我地落車個震仲撞到牙爸
so,我地一齊上去
坐一震
都未坐夠半個中
又要落去...
|
| 發表時間:2008-12-14 03:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 12 月 12 日 星期五  |
SoR  |
分類: 未分類 |
SoR
我最近冇打blog
因為我今個星期要考試
so,我冇打
今日我地考數學
我本身好有信心
But,我做完
朱均豪同我講
第二題錯左
我睇下
跟住話
係喎
應該冇變喎
做錯野...
跟住唔知咩自助餐個題應該係徐六
我寫左做徐五
我都覺得有d唔係幾對路
但係我又冇理到個題
又錯...
都未派卷就知自己錯左兩題
可能派左之後
會嚇親我
我好驚今次會好低分牙
驚驚驚牙.....
|
| 發表時間:2008-12-12 07:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 30 | »
|