| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 11 月 5 日 星期三  |
好嬲牙...  |
分類: 未分類 |
今日...
巧琪累到我地第二組接力隊輸左
詳情:
她以為最慢果個跑最後係最好...
但係應該最快果個跑最尾
跟住我同安琪叫她跑第一
她就好嬲...
跟住跑個震又唔盡力去跑...
跟住又話林巧欣唔跑快d
累到她輸喎...
其實係她累嫁
本來我諗住她可能第一次係接力到跑第一
有d唔慣
點知...
她鬧我地做咩唔跑快d
搞到她輸
kaikai地...
我俾d相你地睇

靚唔靚牙??
人地俾嫁

你地中唔中意王子牙?

幾靚可...
|
| 發表時間:2008-11-05 06:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 4 日 星期二  |
今日  |
分類: 未分類 |
今日...
好悶牙
上msn又冇咩人...
得4-9個人on
悶到死
我今日冇咩心情打blog牙...唔打咁多
俾d相你地睇(心黎嫁<風格圖>)

睇唔睇到個心牙??

知唔知邊隻手係我嫁
答案係...
隻隻都唔係我既
^_^ |
| 發表時間:2008-11-04 05:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 11 月 1 日 星期六  |
| 1/11 |
分類: 未分類 |
沉日
老師選左我入第二組接力
曾係好開心牙
好耐冇俾老師選中喇
今次選入
我一定要好好把握先得... |
| 發表時間:2008-11-01 10:12 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 30 日 星期四  |
| [30/10] |
分類: 未分類 |
今日諗唔到打咩題目...
所以打日期算喇
唔介意個可?!
聽日就係奕晴生日
但係我今日冇去書局
所以冇買
我今日唔去係因為牙媽今日唔洗返工
我驚俾她鬧
所以
我冇去
我諗奕晴應該唔會嬲既... |
| 發表時間:2008-10-30 08:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 10 月 29 日 星期三  |
<口罩軍隊>  |
分類: 未分類 |
yeah...
今日
校長朝早同我地講:<6A班生水痘既同學已經好返
唔洗再戴口罩喇>
跟住我就好開心
心諗:終於唔洗戴口罩喇...
不過...
梁老師一知道唔洗再戴
就係咁叫人落去5A到罰企 |
| 發表時間:2008-10-29 07:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 30 | »
|