| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 6 日 星期五  |
| -.- |
分類: 未分類 |
今日...
要打針
我一d都唔驚
但係d人都痴痴地嫁
打到超高
離我地平時打開個到差好遠
打個到超痛
一伸直隻手就好痛
好慘...
都唔知個d人係咪kai嫁
不過仲有力打blog
仲未死得^^
|
| 發表時間:2009-03-06 10:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 5 日 星期四  |
| 今日... |
分類: 未分類 |
今日...
我幫m先生寫個劇本
教佢點同佢中意果個人表白
有好多人
又有路人甲(仲有)...
我同郭妙就係編劇同導演
曾係好好玩
^^ |
| 發表時間:2009-03-05 08:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 28 日 星期六  |
| SoR |
分類: 未分類 |
SoR
我好耐冇打
你地有冇卦住我牙?
我最近冇咩時間可以玩電腦
所以冇打
我死期就到喇
我3月7日就要去沐恩面試
有d驚-.-
曾係唔想咁早就要去而試
都未有心理準備就叫你去面試...
就快要考試
考完試就去camp
都幾開心 |
| 發表時間:2009-02-28 11:26 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 5 日 星期四  |
| 今日... |
分類: 未分類 |
今日...
奕晴話唔想同房房玩
佢話因為之前房房講大話喎
NO.1
房房之前話佢坐地前伸係2十幾
其實唔係...(真實數字唔好講出黎啦)
之前聖誕聯歡會個陣
佢話隻鞋係牙媽簡
但係奕閒話記得佢之前話係自己簡既
所以...
晴就唔想同佢玩
因為晴最憎d人講大話
so,
佢就唔想同房房玩
但係晴見到房房小息之後
有d唔開心
所以晴就開始有d想同番佢玩
但係佢又唔中意d人講大話
所以最近都係...
唔同房房玩
|
| 發表時間:2009-02-05 08:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 2 月 1 日 星期日  |
今日...  |
分類: 未分類 |
今日...
我好開心牙
因為牙哥俾我玩一個中頭電腦
仲有...
我係msn到又識多左兩個人^^
同埋...
我發現左楊雅佩有個blog
我上左去睇
不過一睇
我好失望
因為...
佢淨係打左一篇
內容仲要淨係得4個字
就係:好開心牙
主題都好d
有5個字(英文生字當一個字)
呢5個字就係:第1次打blog
我唔打咁強喇
要俾番牙哥 |
| 發表時間:2009-02-01 06:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 30 | »
|