| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2009 年 6 月 22 日 星期一  |
happy  |
分類: 未分類 |
今日
終於有得去體育館玩喇
我今日狂係mytv事睇野
睇左好耐
又聽歌
好happy
冇人管住晒^^
邊個中意聽如果時間來到?
我都ok既
你地有咩好歌介紹俾我
如果有
唔該係留言到留低個歌名THX"
|
| 發表時間:2009-06-22 09:35 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 18 日 星期四  |
唉...  |
分類: 未分類 |
唉...
好唔開心牙
我地歌詠練左半年
而家又話唔可以去文娛中心到搞畢業禮
要係學校搞喎...
咁不如唔好搞
唉~~
黎明今日黎左我屋企玩
不過都諗唔事有咩玩
勁無聊lo...
諗住今日下午去d fd屋企玩
唔知會唔會左住人呢...
^^ |
| 發表時間:2009-06-18 09:34 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 12 日 星期五  |
| -.- |
分類: 未分類 |
唉...
沉日話聖保[緣]又有多11人中招-.-
而家先停課
早2日停丫麻
咁咪有可能連試都唔洗考
但係五年班仲要考
因為係呈分試
唉唉唉...
係屋企好悶牙
又唔出得去
牙媽唔俾
如果牙媽俾
我一定出
唔理老師
因為老師話打黎
打咪打lo... |
| 發表時間:2009-06-12 08:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 5 日 星期五  |
| today |
分類: 未分類 |
今日...
都玩得幾開心...(費是打)
我好想朱志去...(遲d先講)
因為...
某某人都會去^^
happy
haha...
超低能
就快考試
好緊張牙
好驚唔合格
我數學有好多都唔識牙... |
| 發表時間:2009-06-05 07:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 5 月 23 日 星期六  |
yeah~~~  |
分類: 未分類 |
今日...
我同老師一齊去音樂佈道會
好開心
因為可以出去睇音樂佈道會
又可以周圍睇野
好開心牙
而且...
又可以同d fd一齊玩
最近..
天氣熱左
好熱牙...
就快要考試,TSA筆試同HKAT
好多好多試要考
超辛苦-.- |
| 發表時間:2009-05-23 10:33 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 30 | »
|