| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 31 日 星期六  |
| SoR |
分類: 未分類 |
我最近有咩玩電腦
所以而排都冇打blog
希望你地唔會怪我
今日..
係牙麻既生日
我地又要去牙麻到喇
不過佢生日都俾利是我地
所以我地咁又會賺多封利是
所以去都冇損失
我地都好中意牙麻生日
因為會有利是賺
年年都係50蚊
加埋之前初一俾我個封
就總共有100蚊喇
賺晒
好開心
不過我到而家仲煩緊唔知著咩衫
又唔想又著初一初二著個件
成日都著個件
我唔悶
人地都悶啦
我唔打咁多喇
俾d相你地睇

睇唔睇得出係咩字?

Q唔Q牙?
|
| 發表時間:2009-01-31 01:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 25 日 星期日  |
| 今日... |
分類: 未分類 |
今日...
我同牙爸,牙哥去左冒險樂園都玩下
跟住我地見到今日有抽獎
咁岩我地又有抽獎券
所以我地就抽下
最後...
我地抽中左
要玩個遊戲先可以決定到我地可以囉到幾多
我地最後就囉到30隻金幣
少就係少d
不過都好過冇
又唔洗錢
囉幾多都好啦
人地先正牙
今次抽獎抽4個人
其中3個人都係佢
佢唔夠卡
因為每一張卡只可以用一次
咁岩人地又肯借俾佢用
算佢好彩lo
,不過我地好耐冇俾抽中過
今次係我地抽既咁多次之中
第二次俾人抽中-.-
聽日就去牙麻都喇
好開心牙!! |
| 發表時間:2009-01-25 03:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 23 日 星期五  |
今日...  |
分類: 未分類 |
今日...
好悶牙
冇出去玩
因為房又去左身體檢查
黎明又唔係屋企-.-
冇人陪我玩
好慘牙-.-
我星期一就要去牙麻到
唔可以同佢地玩
就算我次次本身冇諗過係親戚到訓
不過去到玩...
玩左一陣
就唔想走
因為玩得好開心
次次都係咁
牙爸都俾既
所以我次次初一之後
初二都一定係親戚到
所以次次初二我都唔會係屋企嫁
SO,
初一同初二都冇可能搵到我嫁喇 |
| 發表時間:2009-01-23 03:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 22 日 星期四  |
| 今日... |
分類: 未分類 |
我補番沉日先
沉日
我地去左海洋公園
玩得好開心...
我係校長口組
本身我都幾開心
因為我以為校長會請食野
點知冇-.-
到左食午餐個彈
我就想去林SiR個組
因為林SiR請食野
我都明白點解校長唔請食野
但係我都想幻想一下
我地走個陣
校長帶錯路
搞到我地要行番去海洋劇場再行過-.-
不過校長都唔係成日去
行錯路都唔出奇
不過最後都搵到
俾我可能成世都出唔到
今日...
我牙媽又唔洗番工
同左我去買衫
買左好多野
好貴
不過我平時都唔買衫
而家買貴左都唔會太過份丫
話晒都係一年一次既新年丫麻
買下新野
都唔會太過份
我買衫買到3:00先番到屋企
跟住...
牙哥番黎又要出去同佢買衫-.-
不過我一定去
因為牙媽話同我地去食糖水
好開心牙
我已經好耐冇食喇 |
| 發表時間:2009-01-22 03:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 17 日 星期六  |
| *放假的既一日* |
分類: 未分類 |
今日...
係星期六
終於有得放假喇...
一放假...
舒服晒
不過
我一樣功課都未做過
作文作左少少就諗唔到-.-
好慘
我作左兩日先得100字多d-.-
曾係有d唔想作...
不過係功課...
一定要作晒-.-
點解唔係新年假先做喎?!
MisS TaM都傻嫁
假期功課有6讓功課...-.-
好多-.-
不過有一讓之前做過
可以抄番落去...^^
不過仲有好多
作文都諗死我喇-.-
|
| 發表時間:2009-01-17 11:09 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 30 | »
|