~歡迎光臨
一定要留cm喔
  

Q爆之鬆弛熊

 
                 
珍寶珠
我愛你→my manes is 珍寶珠:)
puiman1126
暱稱: 糖糖
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~
哈..好開心
你同我去死
唉...
...
文章分類
全部 (148)
普通日記 (1)
未分類 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
yam天空
you are my best frie...
小野蠻
其實我不快樂
初次的愛ஐ
初次的愛ஐ*
帶我走
愛不疚
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 109
今日人氣: 3
累積人氣: 10462
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 31 日  星期六   晴天


SoR 分類: 未分類

我最近有咩玩電腦

所以而排都冇打blog

希望你地唔會怪我

 

今日..

係牙麻既生日

我地又要去牙麻到喇

不過佢生日都俾利是我地

所以我地咁又會賺多封利是

所以去都冇損失

我地都好中意牙麻生日

因為會有利是賺

年年都係50蚊

加埋之前初一俾我個封

就總共有100蚊喇

賺晒

好開心

不過我到而家仲煩緊唔知著咩衫

又唔想又著初一初二著個件

成日都著個件

我唔悶

人地都悶啦

我唔打咁多喇

俾d相你地睇

睇唔睇得出係咩字?

 

 

Q唔Q牙?

發表時間:2009-01-31 01:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 1 月 25 日  星期日   晴天


今日... 分類: 未分類

今日...

我同牙爸,牙哥去左冒險樂園都玩下

跟住我地見到今日有抽獎

咁岩我地又有抽獎券

所以我地就抽下

最後...

我地抽中左

要玩個遊戲先可以決定到我地可以囉到幾多

我地最後就囉到30隻金幣

少就係少d

不過都好過冇

又唔洗錢

囉幾多都好啦

人地先正牙

今次抽獎抽4個人

其中3個人都係佢

佢唔夠卡

因為每一張卡只可以用一次

咁岩人地又肯借俾佢用

算佢好彩lo

,不過我地好耐冇俾抽中過

今次係我地抽既咁多次之中

第二次俾人抽中-.-

聽日就去牙麻都喇

好開心牙!!

發表時間:2009-01-25 03:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 1 月 23 日  星期五   晴天


今日... 鬱悶 分類: 未分類

今日...

好悶牙

冇出去玩

因為房又去左身體檢查

黎明又唔係屋企-.-

冇人陪我玩

好慘牙-.-

我星期一就要去牙麻到

唔可以同佢地玩

就算我次次本身冇諗過係親戚到訓

不過去到玩...

玩左一陣

就唔想走

因為玩得好開心

次次都係咁

牙爸都俾既

所以我次次初一之後

初二都一定係親戚到

所以次次初二我都唔會係屋企嫁

SO,

初一同初二都冇可能搵到我嫁喇

發表時間:2009-01-23 03:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 1 月 22 日  星期四   晴天


今日... 分類: 未分類

我補番沉日先

沉日

我地去左海洋公園

玩得好開心...

我係校長口組

本身我都幾開心

因為我以為校長會請食野

點知冇-.-

到左食午餐個彈

我就想去林SiR個組

因為林SiR請食野

我都明白點解校長唔請食野

但係我都想幻想一下

我地走個陣

校長帶錯路

搞到我地要行番去海洋劇場再行過-.-

不過校長都唔係成日去

行錯路都唔出奇

不過最後都搵到

俾我可能成世都出唔到

 

 

 

今日...

我牙媽又唔洗番工

同左我去買衫

買左好多野

好貴

不過我平時都唔買衫

而家買貴左都唔會太過份丫

話晒都係一年一次既新年丫麻

買下新野

都唔會太過份

我買衫買到3:00先番到屋企

跟住...

牙哥番黎又要出去同佢買衫-.-

不過我一定去

因為牙媽話同我地去食糖水

好開心牙

我已經好耐冇食喇

發表時間:2009-01-22 03:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 1 月 17 日  星期六   晴天


*放假的既一日* 分類: 未分類

今日...

係星期六

終於有得放假喇...

一放假...

舒服晒

不過

我一樣功課都未做過

作文作左少少就諗唔到-.-

好慘

我作左兩日先得100字多d-.-

曾係有d唔想作...

不過係功課...

一定要作晒-.-

點解唔係新年假先做喎?!

MisS TaM都傻嫁

假期功課有6讓功課...-.-

好多-.-

不過有一讓之前做過

可以抄番落去...^^

不過仲有好多

作文都諗死我喇-.-

 

發表時間:2009-01-17 11:09 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]