~歡迎光臨
一定要留cm喔
  

Q爆之鬆弛熊

 
                 
珍寶珠
我愛你→my manes is 珍寶珠:)
puiman1126
暱稱: 糖糖
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~
哈..好開心
你同我去死
唉...
...
文章分類
全部 (148)
普通日記 (1)
未分類 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
yam天空
you are my best frie...
小野蠻
其實我不快樂
初次的愛ஐ
初次的愛ஐ*
帶我走
愛不疚
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 109
今日人氣: 0
累積人氣: 10465
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 5 日  星期二   晴天


SoR... 分類: 未分類

SoR...

咁耐冇打

有冇d卦住我先?!

最近好多野要搞

又要搞升中d野

又要諗TSA

又要諗畢業試

好多野牙-.-

最近

心情都唔係咁好

因為有親人有d事

但係我唔係好想提

所以我唔同你地講喇

 

最近好熱牙

miss wong先好笑

個個鬼咁死熱

都唔開風

熱事死-.-

都唔開

自己熱就即刻開-.-

勁白痴

發表時間:2009-05-05 04:32 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 4 月 9 日  星期四   晴天


今日... 分類: 未分類

今日...

我牙哥去左補習

所以我就偷偷地同d fd去左照貼紙相

好驚牙

番到屋企個陣...

岩岩係3點30分

牙媽未番...

得我仲咁驚...-.-"

影貼紙相都驚到咁- -

如果牙哥早d補習咪好lo...

有多d時間去...

仲唔洗咁驚

可能可以再影牙

發表時間:2009-04-09 03:29 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 3 月 30 日  星期一   晴天


今日... 愉快 分類: 未分類

HaPPY~~

今日好開心牙

因為今日去camp喇

不過miss lam又唔係到

都有d唔開心

雖然我唔係好中意佢

不過話晒佢都做左我兩年班主任

都會有d感情嫁...

而家佢可能已經去左循道小學到教喇T^T

如果曾係

要miss 張做我地班主任

我寧願miss tam做牙-.-

一個咁開心既日子

就俾miss張同miss lam搞到個個都唔開心

d老師想我地唔好咁早知miss lam唔做

好心就夾口供啦

人人講既都唔同

一d就話唔知

一d就話遲d番黎同我地講

但係林巧欣好似話過miss 張同佢講msiss lam唔做

好煩牙...

唔理喇

發表時間:2009-03-30 08:42 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 3 月 22 日  星期日   晴天


超無奈lo今日 無奈 分類: 未分類

今日...

超無奈...

牙哥沉日發現唔見左d錢

牙媽就一口咬定係我

我之前細個個陣想買d野食

牙媽又唔俾

我先囉牙哥5蚊落去買d野食下

今次佢就一口咬定係我偷個 lo...

之前牙哥偷左我幾千蚊

我同牙媽講

佢就話:唔緊要啦

你又唔係成日要用

當借俾牙哥用住先lo...

今次...

牙哥話唔見左一千蚊

就發晒脾氣咁鬧我:

囉番d錢出黎

我都冇囉過...

去邊囉俾佢姐

跟住沉日佢夜晚番到黎

搵我書包喎

我帶8達通番學關佢鬼是

8達通爛左少少又關佢咩是

我銀包換左個新又關佢鬼是

係佢唔知姐

大把人知啦

跟住銀包個100蚊係牙爸俾既

又話係我偷左牙哥d錢

所以先有100蚊

咩都佢講晒啦

跟坐又修埋我張8達通

遲d要用個陣

佢又唔記5邊張係我既同唔記得係佢修埋我個張8達通個陣

又會話:你又擺張8達通去邊牙

d野成日亂咁擺

而家唔見左8達通喇

你話點算牙?

次次都係咁

之前佢汁屋個陣

修埋左我張8達通

又唔記得擺左去邊

就借d而話我亂咁擺野

好彩牙爸幫我搵番炸

次次都係咁

幫晒牙哥

擺明重男輕女啦

個100蚊睇黎都冇嫁喇

都唔知牙爸幾閥先心情好

俾錢我

其實佢係最大機會偷錢個個牙

成日話幫牙哥修埋d錢

不過佢係成屋最有錢個個

佢先可以話自己唔係姐

同埋佢點都係大晒嫁啦

佢講咩

就咩嫁啦

冇人可以唔聽佢講既

發表時間:2009-03-22 03:54 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 3 月 9 日  星期一   晴天


... 分類: 未分類

星期六

我去左面試

我都唔知miss tam俾d面試問題同答案我地午咩

一題都冇問過

自我介紹都冇-.-

唉...

我連短袖衫個英文係咩都唔記得-.-

番到樓下先記得

原來係t-shot(好似串錯)

好失敗-.-

發表時間:2009-03-09 07:05 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]