| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 1 月 16 日 星期五  |
今日...  |
分類: 未分類 |
今日...
我,晴,房房係籃球場到睇野啦
見到王師君企係到
唔多郁
個波跌落佢個邊...
就淨係用隻手推走個波就算...
我地說話:王師君係咪因為之前食左波餅
而家驚左打籃球...
跟住佢唔知係咪聽到?!
即刻搶波黎打...-.-
唔知係咪我地講得太大聲呢?!
晴今日係小息個陣...
跌親
跟住我同芺芺仲唔知咩事...
冇理到
髺續睇人打籃球...
跟住晴話:好痛牙!!!
我地望過去
先知晴跌親...-.-
我地都唔明點解晴跌得咁搞笑...
有一隻腳係樓梯級上面
之前晴講好痛個陣...
芺芺以為佢喊緊
點知唔係
係笑緊...-.-
跟住我地就笑埋一份
我就問:
你點解民得咁搞笑
跟住晴話:
我都唔知點解跌得咁搞笑...
跟聲我諗下諗下...
覺得佢跌倒個陣...
淨係手同一隻腳係點地(但係隻手捉住我...我之前以為佢係諗住捉下我姐...所以冇理到-.-)
我就覺得幾似倒立
我就問佢:
你係咪想倒立牙?
跟住晴話:
我都唔知牙...-.-
跟住上P.E.個陣...
我地玩案件重演...
跟住晴突然記得自己本身係想嚇我
但係行前左一步...
跟住失平衡
跌左落地...
我地就係到笑喇...
跟住我就同佢地講:
之前晴捉住我
我以為佢捉下
跟住冇理到
晴就話:
好衰嫁...
ha~~
今日牙哥話我7:00俾佢玩到來:30分...
跟住我咪俾佢玩一陣lo
跟住夠中蹬
我就叫佢俾番我...
佢唔俾喎...-.-
跟住我咪狂咁係佢耳仔到叫:
快d啦...
跟住佢拖牙拖牙
拖到8:00
我冇打佢
佢都算好彩喇...
跟住佢扮傻咁話:
係咩?
咁我洗唔洗同你講聲多謝牙?!
我話:
你中意咪講lo
跟住佢話:
好牙...
多謝晒喎
白痴
我就諗...
我冇打你
又冇串你...
咩都冇做
就話我香痴-.-
我個陣曾係想一巴打落去...
|
| 發表時間:2009-01-16 08:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 15 日 星期四  |
| 兩面日 |
分類: 未分類 |
今日...
又開心又唔開心
先講開心
開心既就係:
今日中文堂個震唔洗上
因為要聽講座...
好開心牙...>.<
唔開心就有兩件-.-
1.
我唔記得帶數學書
跟住個死人譚榮芬就要人地罰企
一時唔記得帶姐-.-
洗唔洗罰企牙?!
好唔通情達理姐....(lee句係安琪講...)
2.
本來唔洗上梁老師堂嫁...
跟住佢同彭老師轉堂
搞到我地冇得上美勞堂-.-
叫我地做閱讀...
但係我地未做完
就開始對答案
我好憎佢lo...
|
| 發表時間:2009-01-15 06:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 14 日 星期三  |
| 今天... |
分類: 普通日記 |
今日...
去左科學館
搭車搭到好暈-.-
去黎去去都係lee到
一係就去對面既博物館
冇咩變...
都冇咩時間睇野-.-
睇左一震...
番黎個震...
勁肚餓
我地食下野姐
MisS LaM又鬧...
話咩唔可以係車到食
之前都得啦
我係火車到對住警察食
警察都未鬧
幾時到佢鬧牙
有d問題
之前曉芺話靈風一年死一個
唔係曾嫁
不過舊年曾係死左一個人
唉...
房房聽左之後
唔敢讀-.-
|
| 發表時間:2009-01-14 07:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 13 日 星期二  |
今日...  |
分類: 未分類 |
今日...
好開心牙
曉芺同奕晴好番喇
她們係咁樣好番嫁:
我同房房同曉芺玩
晴都冇嬲
仲傾埋一份
跟住有[嫁]垃圾車經過
曉芺就話可能我地可以拋到晴出去
跟住我地就試下
不過她縮埋一舊
抱唔到她起身
有好多[嫁]經過
不過一次都唔林得
其實我地都係玩下姐
都唔係曾係拋她出去
跟住我地見到有班細路企係我地學校既籃球場出面
晴就扮豬樣走埋去
班細路呆左一震...
就走左
曉芺就講左d野(唔記得左)
就係咁好番
我地而家先知...
原來垃圾車同班細路咁大威力
可以令人和好如初
我有IQ題
你地估下
1.<見>築工人係做馬野個震受左傷。估一間銀行
2.<老>水蛋。估一樣<送>
3.ABC係邊個?
有答案唔該留個cm黎答(記得用俏俏話) |
| 發表時間:2009-01-13 04:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 1 月 10 日 星期六  |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 30 | »
|