~歡迎光臨
一定要留cm喔
  

Q爆之鬆弛熊

 
                 
珍寶珠
我愛你→my manes is 珍寶珠:)
puiman1126
暱稱: 糖糖
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~
哈..好開心
你同我去死
唉...
...
文章分類
全部 (148)
普通日記 (1)
未分類 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
yam天空
you are my best frie...
小野蠻
其實我不快樂
初次的愛ஐ
初次的愛ஐ*
帶我走
愛不疚
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 109
今日人氣: 1
累積人氣: 10460
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 16 日  星期五   晴天


今日... 忿怒 分類: 未分類

今日...

我,晴,房房係籃球場到睇野啦

見到王師君企係到

唔多郁

個波跌落佢個邊...

就淨係用隻手推走個波就算...

我地說話:王師君係咪因為之前食左波餅

而家驚左打籃球...

跟住佢唔知係咪聽到?!

即刻搶波黎打...-.-

唔知係咪我地講得太大聲呢?!

晴今日係小息個陣...

跌親

跟住我同芺芺仲唔知咩事...

冇理到

髺續睇人打籃球...

跟住晴話:好痛牙!!!

我地望過去

先知晴跌親...-.-

我地都唔明點解晴跌得咁搞笑...

有一隻腳係樓梯級上面

之前晴講好痛個陣...

芺芺以為佢喊緊

點知唔係

係笑緊...-.-

跟住我地就笑埋一份

我就問:

你點解民得咁搞笑

跟住晴話:

我都唔知點解跌得咁搞笑...

跟聲我諗下諗下...

覺得佢跌倒個陣...

淨係手同一隻腳係點地(但係隻手捉住我...我之前以為佢係諗住捉下我姐...所以冇理到-.-)

我就覺得幾似倒立

我就問佢:

你係咪想倒立牙?

跟住晴話:

我都唔知牙...-.-

跟住上P.E.個陣...

我地玩案件重演...

跟住晴突然記得自己本身係想嚇我

但係行前左一步...

跟住失平衡

跌左落地...

我地就係到笑喇...

跟住我就同佢地講:

之前晴捉住我

我以為佢捉下

跟住冇理到

晴就話:

好衰嫁...

ha~~

今日牙哥話我7:00俾佢玩到來:30分...

跟住我咪俾佢玩一陣lo

跟住夠中蹬

我就叫佢俾番我...

佢唔俾喎...-.-

跟住我咪狂咁係佢耳仔到叫:

快d啦...

跟住佢拖牙拖牙

拖到8:00

我冇打佢

佢都算好彩喇...

跟住佢扮傻咁話:

係咩?

咁我洗唔洗同你講聲多謝牙?!

我話:

你中意咪講lo

跟住佢話:

好牙...

多謝晒喎

白痴

我就諗...

我冇打你

又冇串你...

咩都冇做

就話我香痴-.-

我個陣曾係想一巴打落去...

發表時間:2009-01-16 08:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 1 月 15 日  星期四   晴天


兩面日 分類: 未分類

今日...

又開心又唔開心

先講開心

開心既就係:

今日中文堂個震唔洗上

因為要聽講座...

好開心牙...>.<

 

唔開心就有兩件-.-

1.

我唔記得帶數學書

跟住個死人譚榮芬就要人地罰企

一時唔記得帶姐-.-

洗唔洗罰企牙?!

 

好唔通情達理姐....(lee句係安琪講...)

 

 

 

2.

本來唔洗上梁老師堂嫁...

跟住佢同彭老師轉堂

搞到我地冇得上美勞堂-.-

叫我地做閱讀...

但係我地未做完

就開始對答案

我好憎佢lo...

 

發表時間:2009-01-15 06:17 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 1 月 14 日  星期三   晴天


今天... 分類: 普通日記

今日...

去左科學館

搭車搭到好暈-.-

去黎去去都係lee到

一係就去對面既博物館

冇咩變...

都冇咩時間睇野-.-

睇左一震...

番黎個震...

勁肚餓

我地食下野姐

MisS LaM又鬧...

話咩唔可以係車到食

之前都得啦

我係火車到對住警察食

警察都未鬧

幾時到佢鬧牙

有d問題

之前曉芺話靈風一年死一個

唔係曾嫁

不過舊年曾係死左一個人

唉...

房房聽左之後

唔敢讀-.-

 

發表時間:2009-01-14 07:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 1 月 13 日  星期二   晴天


今日... 愉快 分類: 未分類

今日...

好開心牙

曉芺同奕晴好番喇

她們係咁樣好番嫁:

我同房房同曉芺玩

晴都冇嬲

仲傾埋一份

跟住有[嫁]垃圾車經過

曉芺就話可能我地可以拋到晴出去

跟住我地就試下

不過她縮埋一舊

抱唔到她起身

有好多[嫁]經過

不過一次都唔林得

其實我地都係玩下姐

都唔係曾係拋她出去

跟住我地見到有班細路企係我地學校既籃球場出面

晴就扮豬樣走埋去

班細路呆左一震...

就走左

曉芺就講左d野(唔記得左)

 

 

就係咁好番

我地而家先知...

原來垃圾車同班細路咁大威力

可以令人和好如初

 

 

我有IQ題

你地估下

1.<見>築工人係做馬野個震受左傷。估一間銀行

 

2.<老>水蛋。估一樣<送>

 

 

3.ABC係邊個?

 

 

有答案唔該留個cm黎答(記得用俏俏話)

發表時間:2009-01-13 04:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 1 月 10 日  星期六   晴天


今日... 分類: 未分類

今日...

我整左一個論壇

入去睇睇

申請埋就最好

http://puiman1126.666forum.com.tw/forum.htm

記得入去睇喇

仲有

我想你地幫幫忙

幫我做個問卷調查

http://forum.qooza.hk/viewthread.php?tid=360075&fpage=1

幫我做啦

我post左差唔多三日都冇人cm

好唔開心牙

cm下啦~

cm下啦~

幫下手啦

我同巧琪都post左

BuT...

一樣...

冇人cm

當我求求你

cm下

發表時間:2009-01-10 12:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]