~歡迎光臨
一定要留cm喔
  

Q爆之鬆弛熊

 
                 
珍寶珠
我愛你→my manes is 珍寶珠:)
puiman1126
暱稱: 糖糖
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~~
哈..好開心
你同我去死
唉...
...
文章分類
全部 (148)
普通日記 (1)
未分類 (147)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
yam天空
you are my best frie...
小野蠻
其實我不快樂
初次的愛ஐ
初次的愛ஐ*
帶我走
愛不疚
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 148
留言總數: 109
今日人氣: 5
累積人氣: 10476
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 1 月 9 日  星期五   晴天


兩面日 分類: 未分類

今日...

又開心

又唔開心

都係講左開心既先

開心既就係

今日落左ITLC室到

我一路做野

一路玩msn

好多人都開左msn(係學校偷偷地開)^^

玩得好開心

我地落左去兩堂

兩堂時間大多數都係玩msn

專題打個d野...

淨係打左少少

其他時間都係玩msn

 

 

唔開心既is...

明明係我地個組叫林SiR扲部NoTEbooK

跟住朱均豪個組話我地用左

唔好再用

BuT...

係我地叫林SiR喎

我地唔叫

佢地麵冇得用la

跟住佢地霸晒黎用

用到放學牙

淨係識話人

唔識話自己

 

 

各位...

最近凍左

要著多件3

要保重身體牙

由其出街玩要著多件

 

 

發表時間:2009-01-09 06:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 1 月 7 日  星期三   晴天


今日... 鬱悶 分類: 未分類

今日...

都係全日俾我地做專題晚日子

但係...

唔知點解

入左lee組特別唔開心嫁

之前又話分番舊年個組

但係而家又唔係...-_-"

不過

就算分番舊年個組都冇用

因為曾金發都係同我一組...

唔想同佢一組牙!!!

今日佢仲mid爛左我地份專題個花絮牙

我就好嬲咁鬧佢

你知唔知佢講咩牙?!

仲話我唔扲開佢隻手就冇<是>喎...

佢唔搞咪冇<是>lo...

我地諗住寫佢唔做野

成日係到同人地玩

佢唔俾我地寫

就因為咁...

所以mid爛左個花絮

我地又冇講錯

佢曾係唔做野

卦住玩丫麻...

我突然唔知點解...

好撚曾佢lo....

 

---------------------------------------------------------------歌詞-------------------------------------------------------

其實我不快樂__鍾嘉欣

離別你不經異地 想工作暗天暗地
直到可困倦沉睡 不掛念你
情願我呼天叫地 總好過這麼顧忌
害怕走往日場地 倘碰著你會撐不起

和誰在一起都用來共你相比
就算了不起只可做到我知己
誰若寄望替代你最尾都要放棄 只能退避
和誰在一起很自然共你相比
就算遊戲笑著也未快樂得起
難道我這麼寄望有天可失憶 找到轉機

其實我很不快樂 想躲進暗黑街角
淚盡可痛快地流落 不知哪日會對愛再有感覺

和誰在一起都用來共你相比
就算了不起只可做到我知己
誰若寄望替代你最美都要放棄 只能退避
和誰在一起很自然共你相比
就算遊戲笑著也未快樂得起
難道我這寄望有天可失憶 找到轉機

和誰在一起都用來共你相比
就算了不起只可做到我知己
誰若寄望替代你最尾都要放棄 只好退避

和誰在一起很自然共你相比
就算遊戲笑著也未快樂得起
難道我在寄望有天可失憶
難道這份記念如像空氣
欠缺就會死
 

 

you are my best friend____hotcha

與你在晚飯說心事
極度無謂隨便幼稚
就算幾細碎變大意思

隨處嬉戲
載著我踏遍天地
就是疲倦仍是趣味
從沒顧忌 愛共你一起

不英俊 說話吸引
讓我不察覺會意外的合襯
何時緩緩地挨近 還是敏感

You are my best friend

是否不准許我暗戀你
不需拖手去接觸你
維繫彼此之間的詭秘

You are my best friend

儘管相戀失去了知己
超出底線共你一起
謠言一早不理

我怕悶你在我左右
混亂時候來搭膊頭
習慣緊貼我 你別放手

男生天性
約會女伴說不定
為奉承沒純屬友情
還未証實 我未夠清醒

想刻意 再被牽引

讓你不察覺會意外的合襯
何時緩緩地挨近 還是敏感

You are my best friend
是否不准許我暗戀你
不需拖手去接觸你
維繫彼此之間的詭秘
You are my best friend
儘管相戀失去了知己
超出底線共你一起
謠言根本不會理

You are my best friend
是否不應該去喜歡你
怎跟一般女友相比
誰及我這麼的清楚你
You are my best friend
或者相戀失去了知己
一天分手沒法一起
原來不捨得理性處理

You are my best friend
是否不應該去喜歡你
怎跟一般女友相比
誰及我這麼的清楚你
You are my best friend
或者相戀失去了知己
一天分手沒法一起
原來很想講愛你

 

愛不疚___林峰

收藏在眼眸 常徘徊左右 愛猜到沒有
愉快玩笑後 能全然退後 你開心就夠

這種感覺太親厚 講一千句也不夠
假使講了你聽到後 或會走
這種戀愛太罕有 不須真正擁有
成全 衷心祝福然後 就放手

放手 放開所有 彼此更自由
放手 其實我絕非愛得不夠
放手 豁出所有 還有這個好友
已經 已經足夠

遙遠是宇宙 靜靜在背後 去看守就夠

這種感覺太親厚 講一千句也不夠
即使一剎有過衝動 挽你手
這種戀愛太罕有 不須真正擁有
成全 多捨不得仍然 是放手

放手 放開所有 彼此更自由
放手 其實我絕非愛得不夠
放手 豁出所有 還有這個好友
已經 已經足夠

放手 我的牽掛 找不到盡頭
放手 期望你幸福甚麼都有
也許 愛很深厚 然而我早看得透
放手 至可擁有

 

帶我走____楊丞琳

每次我總 一個人走 交叉路口 自己生活
這次你卻 說帶我走 某個角落 就你和我

像土壤抓緊花的迷惑 像天空纏綿雨的洶湧
在你的身後 計算的步伐每個背影每個場景 都有發過的夢

帶我走 到遙遠的以後
帶走我 一個人自轉的寂寞
帶我走 就算我的愛 你的自由 都將成為泡沫
我不怕 帶我走

每次我總 獨自遠走 抱著緘默 不皺眉頭
這次你卻 說一起走 彼此溫柔 從此以後

像土壤抓緊花的迷惑 像天空纏綿雨的洶湧
在你的身後 計算的步伐每個背影每個場景 都有發過的夢

帶我走 到遙遠的以後
帶走我 一個人自轉的寂寞
帶我走 就算我的愛 你的自由 都將成為泡沫
我不怕 帶我走

白馬溜過漆黑盡頭 潮汐襲來浪花顫動
凝在海岸結成了墨 哦∼

薔薇朝向草原氣球 郵差傳來一地彩虹
刻在心中拍打著脈搏

帶我走 到遙遠的以後
帶走我 一個人自轉的寂寞
帶我走 就算我的愛 你的自由 都將成為泡沫
我不怕 帶我走

帶我走 就算我的愛 你的自由 都將成為泡沫
帶我走∼

小野蠻____hotcha(好似out左d^^)

我望厭流水作業 如同出一轍  如同幻想終結
我望厭單一角度 原來好枯燥 為何不敢跳高

倒轉吧另一套 拳頭留為紗布 在鍛鍊試出新尺度
不要做白鸚鵡 由憑人來擺佈 讓我自轉出三百六十度

@H絕對貪玩 喜愛浪漫 愛小小野蠻
大路見慣 直入急彎
熱熨沙灘 暑氣漫漫 海中心野蠻
熱汗四散 自做換空翻


看著你還不夠辣 如模仿手法 毫無獨家風格
看著你小小野蠻 原來好搶眼 原來都幾夠膽

不要做悶方塊 平平無奇方塊 上次做過標準女孩
不要做白鸚鵡 由憑人來擺佈 讓我自轉出七百二十度

Repeat @

#換套新衫 討厭平凡 刺激可養顏
大路見慣 直入急彎
悶氣打散 好似平民 變身體太硬
熱汗四散 就落力貪玩

Oh~ Hey yo~ Hey yo~ X2

你別太慢 你別太煩 不準冷淡
你別企硬 跳著野蠻 起身跳彈

repect @#

Oh~ Hey yo~ Hey yo~ X2

希望你地會中意聽啦!!

發表時間:2009-01-07 04:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 1 月 4 日  星期日   晴天


今日... 無奈 分類: 未分類

今日...

黎明又話唔可以落公園玩

跟住我,房房同房房細路落去

又跟埋我地落去

我地本身諗住玩捉雞腳

跟住諗下諗下

都係玩<冼>盲雞好d

so,

我地就玩啦

跟住黎明又發脾氣

話唔玩

跟住自己一個悶

又話要玩

咁我地咪同她一齊玩lo

跟住

她蒙豬眼

好快就捉到我地

我地冇腳步聲

她都個我地係邊到

我地走到去家我地坐個到

她都識走過黎

我地就話她好聰明

她好順咁就上左去椅子到

我地捉都要摸下`

先知前面有野la

但係她唔洗

係到去有障礙物個d地方

就知道要上去

摸都唔洗摸

就kOnW

so聰明!!

跟住房房細路入埋樹叢到

她都知

擺明蒙豬眼la...

跟住我地唔理她

去左第二到玩捉雞腳

她就好唔開心咁坐係到...

我地本身都冇理她

她話好想玩埋一份

我地咪受埋她一齊玩lo

跟住捉唔到人又唔開心

人地捉唔到她就笑

她捉唔到人

人地就唔可以笑

講明笑人就要做

跟住她笑左

我地叫她做

她又發脾氣

我地玩和仔個震

我地暫停休息一下姐

我地傾下計

淨番一個係到玩

跟住她捉唔到個細路

就好唔開心

仲盯住我地

我咪盯番她

她就走左

唔再盯住我地

沉日我地落去玩個震

捉唔到人

就係到串我地

跟住我地串番她

她俾我地串到冇聲出

跟住我就話:

唔夠人串

就唔好學人串人啦

 

 

發表時間:2009-01-04 07:23 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2009 年 1 月 1 日  星期四   晴天


<兩面日> 分類: 未分類

今日...

又有兩種唔同既心情

講左開心先啦

開心既就係...

今日我,房房,黎明同房房細[路]去左大中玩

照左貼紙相

仲玩得好開心

唔知點解...

我去親大中都特別開心嫁

好彩今日牙媽冇去搵我

因為牙媽唔俾我出大中嫁

我地番到黎個震

冇遲到^^

遲過5:00中番黎

就算遲到...

我曾係唔明學校

聽日番學

我唔係話太早要番學

係番一日學

又放

都唔明學校點諗嫁

番一日學之後又放假就唔好番住啦~~

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------唔開心既就係

我夜晚汁野個震

記得我未溫MisS Tam叫我地背既野...

我就快d背啦

BuT...

有好多-_-"

點背?!

我就唔理咁多

背到幾多

就背幾多

發表時間:2009-01-01 07:39 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 12 月 31 日  星期三   晴天


今日... 無奈 分類: 未分類

今日

我本來諗住去照貼紙相

但係冇錢

冇得照...

好慘

我唔打咁多

因為牙哥唔俾我打

我係親佢沖涼個震打嫁

所以打唔到太多

HoPE你地唔會怪我

發表時間:2008-12-31 07:23 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]