有時間記得留cm
記得再來丫~
唔知點解呢排覺得好累唔想做野咁 返晏可以訓耐d我都好早就醒左 真係唔知點解..返早就好早起左身 而覺得好眼訓 都唔知點解d時間好似已經開始換轉左啦 覺得好辛苦.不過星期日暫時唔駛返工已經好開心同滿足啦 黎緊holiday有排忙啦 到時就可以出去outing多個係中心啦 好開心呀~~期待已久呀
琴日係老公的生日 我唔知點解未到11點已經訓著左啦 可能琴日真係好累 訓到3點幾左右就起左身 去左飲杯水之後8點幾都醒醒地 之後9點30左右就起左身 起左身之後隔左一陣先沖涼換衫返工 不過知道老公覺得我辛苦 因為我要返夜佢好擔心我 我知道架不過唔緊要啦做住先啦 希望做到最好啦...可以升職啦同有呢個花紅 呢排好似好期待有假放咁 好想又放假咁..返工等放工咁..
因為琴日12點先訓
要開個post同老公講生日快樂
之後今日一早就起身返工
點知好早就番到公司
真係冇唸個會咁早架
不過算啦番到公司睇呢個漫畫
睇左陣就夠中做野
今日都係不停開會
真係累~不過今日老公生日又唔可以同你慶祝真係唔開心
但是你今日玩得開心d啦
今日都係同平時差不多時間起身啦 今日一起身就去左沖涼同平時咁 沖完涼睇左陣電視 我就出門口爸爸就問左我一句是否返教會呀 之後我就出左門口 搭車去觀塘啦..去到搵老公 之後坐左一陣就同佢一齊拆禮物 拆完之後坐多一陣就落左家姐到食野 食完同bb玩完之後我地就去街街 去左呢個深水步 老公就買左好多買唔到既野就俾佢今日買到番黎 真係令人開心呀^v^ 之後我地就搭車去九龍城食飯 因為老公聽日生日所以今日請佢食飯 食完之後我就返左屋企lu
今日係哥哥25歲仔生日 所以~做你個妹一定會sms同你講生日快樂既 不過好意外你會覆返電話俾我囉 不過點都好啦生日快樂 下午出左去旺角等左你好耐先見到你 之後去左食野食完同你行左陣 之後你話行一陣你就約左人 之後我係等你同朋友傾計既時候我返左中心探佢地 佢地仲應得我好開心呀 之後你打黎話要走 咁岩Mandy又話出去食飯 咁未同Mandy去左又一城食飯 食完佢就買keepfit產品我未買頭髮護送既野 買完就返屋企lu