永遠愛著你 就算夢碎了都深愛你
永沒法地淡忘 對不起
恨我仍想你 恨我仍這般苦痛
因為愛你 深深愛你
今日7點左右就打電話俾老公叫老公起身返工
點知我自己都訓到傻下傻下我都唔知道自己做緊咩咁
不過唔緊要啦最緊要聽到愛人既聲音我已經足夠啦...
叫完老公起身我就訓左啦訓到10點44左右我就起身沖涼
沖完涼我就睇左陣電視..之後又收到個sms又係琴日條友都唔知邊個黎既
睇完我就換衫出去啦因為同nicole傾野同出去in我要努力同俾心機呀
見完之後行左一陣我就返屋企休息下因為呢幾日我都訓得唔係咁好呀
所以~~今晚同老公一樣要訓得好d........ |