有時間記得留cm
記得再來丫~
今年係狗年犯太歲唔係我信呀...因為咁岩我今年屬狗
嗯我又覺得好多野好相似wow...不過老公我覺得我好對你唔住
整爛左你部mp3老婆冇心架遲d賠番俾你呀....
有好多野都唔見左咁好似電話繩啦mp3啦仲好多好多架
本來都唔信架冇唸過黑成咁架...唉~真係灰呀
今日一早9點幾起左身之後就沖個令涼
就換3同老公落樓下食早餐
食過早餐之後我就搭車返教會
幸好趕得切唔係遲到
不過老婆泥排成日都唔見野或者整爛野呀
真係好唔開心呀
琴日終於番到黎香港啦~
琴日係佢大陸屋企福民番到黎香港
同老公同一架車之後我就係鑽石山落左車之後就返左屋企同爸爸一齊食過小小野
之後就搭車搵我既最愛老公啦~~
就一齊睇左陣波傾左一陣電話
之後就訓lu...
我都唔係好記得做過d咩啦
呢日佢家人係度所以要一早8點幾起身
唔可以俾佢家人知道我又賴床既唔係咁好
所以~一早起左身lu
之後就係度睇電視.
呢日老公屋企人返黎啦 所以我同埋老公同埋家姐同姐夫食過野之後就去左東門行左陣
行完之後就去左人人樂買野 買完之後由於姐夫要番香港第2日仲要返工 所以我地打完邊爐之後就番左屋企 屋企人就返左黎之後我地就睇左陣電視
我就訓lu因為仲係好眼訓 所以~~~好早就訓左第2日就俾佢家人叫醒左 唔係我都唔會起身呀