有時間記得留cm
記得再來丫~
琴日老公黎左接我收工好開心架
知道你咁辛苦都黎接我收工我好開心呀
不過琴日真係好辛苦呀pack箱pack左成百幾個
真係好累...不過見到老公你我已經好開心
你黎左我之後我地去左吉野家食飯
食完之後我地就去左卓悅買野
老公知道我睇唔過眼一個人就出左句聲幫我
Thank YOU....之後我地就去左九龍城龍珠行街
行左陣我地就買左野買完之後就返屋企啦~~~
多謝老公接收工~~
今日終於病到了~好唔開心同好唔舒服
今日爸爸係大陸終於番到黎香港啦
好開心呀不過今日都唔係好舒服真係想死
點都好我要努力加油個心現在好似等入CAMP同同老公去旅行呀
期待呀...
今日已經作戰左第2日啦~~呢篇野係公司打架
唔係我番到屋企我就會唔想打架啦
因為現在返工既時間同老公差不多....
不過我同老公都要努力呀.......
我支持你架~~不過今日已經很累
差d訓著左好彩keyne打電話黎問我野叫左我起身咋
唔係我就慘慘啦~~~
今日第一日返工, 好慘慘呀~ 遲到呀~
不過真係好慘, 老公已經叫左我起身, 我都賴左5分鐘床, 之後就即刻沖涼, 換衫返工, 不過都係遲到收場.
今日返到去第一日好多野做, 忙到嘔茄, 都冇時間傾電話同覆信息, 到左食飯既時候都遲左10MIN先食得.
返到公司繼續做野, 做到好累好累, 好難得等到7:00收工, 仲以為可以即刻打卡收工, 點知要做到8:00才可以走, 唉, 真係辛苦.
好在老細請了我食蛋撻一個, 雖然凍左都幾好食. 食完就收工走囉.
今日到此為止, 88
今日一早起身就打電話叫老公起身返工
叫完老公起身返工我就訓多一陣就走左lu....
之後~就同老公同埋佢屋企人食野...
食完就去左荃灣行左一陣
本來想睇多陣架點知老公又話唔係好舒服
整到我好冇mood咁就話走啦不如
之後就買完外賣回家食就訓覺lu
因為唔係好舒服想早d訓....