有時間記得留cm
記得再來丫~
今日真係好開心架因為琴日老公返完大陸都過黎搵我呀
我已經好感動..個一刻真係好想哭架...
老公黎到我個刻就係同老公擁抱這一分鐘
真係好感動呀多謝你黎陪我呀老公~
老公返左工之後我就訓多一陣
我就起身之後打電話俾老公同佢講我起左身
之後我就搵工同食野~~
食完野之後我就出左去太子買花紙包禮物
順便幫老公包埋佢份聖誕禮物~
買完之後就去左食野.食完就返屋企睇呢個識法代言人同等老公電話
因為仲有2日我地去既party就要交換禮物啦
仲之好期待今年聖誕同個party啦~~
今日已經12月22日啦唔經唔覺今年已經過得好快
不過今日係冬至啦~~係入冬以來最凍既一日呀
唔知有睇我既日記又覺唔覺得好凍呢.....
今日下午1點左右約左Ada食呢個lunch
食完之後就上左佢屋企一陣...
不過晚上就去左做節..之後食完睇埋識法代言人走lu
因為我知道今晚一定唔得閒打我既日記
所以~打定呢篇日記啦~~不過今日玩得好開心呀
又有d唔開心呀係因為男朋友番左大陸呀...><
希望佢可以小心啦~~~記得唔好偷食呀
唔係我唔垚你架~
今日一早起身真係好爭紮架因為又眼訓又凍
真係唔係咁想去見工law..不過點凍同眼訓都要去架la
唔係點會有錢駛同出街呀~所以最後都起左身見工
見完工就去左灣仔食飯..食完就去左搭船返旺角
不過真係好暈船浪都要忍因為要慳錢
所以~~就唔搭巴士...
今日都係去食飯...因為今日老公屋企人要返大陸
睇層樓有冇咩壞...之後我下午5點9左右我就去左搵老公
因為今晚同老公去左食車仔麵...食完之後就去左老公爸爸公司執貨
執完野之後我就去左換mp4機換完之後就返左屋企lu....
好累聽日再努力過見工~~~
今日都係見工係觀塘見呀
見完回左家休息左一陣...
之後今日都係落玲玲到俾番本野玲玲
就走左lu...因為要去食d野醫下個肚仔先得
之後又去觀塘見工..見完就去左搵老公lu
因為今晚同佢爸爸預早慶祝生日
不過真係有d唔習慣著裙呀...
祝你爸爸生日快樂~