有時間記得留cm
記得再來丫~
今日同我呀哥同呀嫂去左觀塘食飯(apm)
佢地d婚紗相影得好令令呀.......
不過日本北海道真係好令令呀好想去呀
唔知幾時可以去呢不過我唸都係要結婚先可以去..><
不過~今日帶著累同唔舒服既狀態同我哥哥食飯
唉~真係好唔舒服幾時可以休息呀
今日係一年一度的工青步行籌款呀
有好多人參加呀~不過我係做隊尾呀
我地有10點2開始出發行
行到12點15左右就行完lu...雖然累左d但是都值得
因為行山可以減肥又可以吸新鮮空氣
所以好開心之後就同老公去左屯門行街
希望~我地唔好再記住唔開心既野
今日係查經呀查雅各書5章
呢卷書唔知有冇人有睇過呢
冇睇過你地睇一次先啦
不過呢卷書好直得記在心裡面
查完經祈完禱之後我就返屋企途中買燒賣食
今日同老公一齊食飯呀好開心呀
又係去左仙挑源呀~好好食不過今日真係好累
所以~我同老公行左一陣就返屋企啦
多謝老公俾既開工利是
同借既相機同mp3呀
多謝老公同thx老公呀
呢排開始要養成自己要早d訓
早起身要減肥呀..努力呀...
今日真係好累呀~~可能琴日好早訓既原因
因為導致琴晚好醒訓呀唔知點解
真係好辛苦好累呀~~~
有冇人可以救我呀~
不過星期日行山仲辛苦好想死~