2005 年 10 月 9 日 星期日  |
開會..  |
分類: 未分類 |
|
今日一早起身就去左搵人..
之後上左你屋企睇disk睇得幾好好開心...^^
希望我地每日都會開開心心......
今日SmartHome終於開會啦
因為前排成日都夾唔到整到好煩今日終於夾到la
不過夾到都冇咩用既...
今日開會都唔係太開心
好似分化咁你又你佢又佢
都唔係之前咁Team Work既
不過算啦~咁難先夾到會
|
2005 年 10 月 8 日 星期六  |
2005 年 10 月 7 日 星期五  |
2005 年 10 月 6 日 星期四  |
| 好辛苦 |
分類: 未分類 |
今日返到公司有個同事以為我唔做
所以~我都o咀點解咁問既???
今日係咁幫公司出街
又去銀行又去第2間公司
真係好累丫.....好辛苦丫~~~
好想死~~都唔明點解既 |
2005 年 10 月 5 日 星期三  |
« | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | ... | 214 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|