有時間記得留cm
記得再來丫~
今日已經同老公拍拖10個月啦唔經唔覺已經10個月啦
計上一次9月10日我地相識1年之後我地就快拍拖又1年la
真係開心啦...今日早上去左新蒲崗見工..見完之後坐左一陣
就搭車去灣仔..食完野之後我就行左一陣就收到老公sent
黎的sms..之後就搭車返屋企..好累丫係架巴士到訓著左丫
好彩醒左既時候係剛剛落車唔係就慘架啦..晚上就同老公
去旺角食飯慶祝我地拍拖..好開心丫呢幾日都見到老公
琴日既日記明明寫左架但是唔知道點解會冇左既
琴日都好似冇咩做過..都係訓覺多...
9點先訓訓到12點45左右就起身la
因為唔想訓咁多唔係訓到成隻豬咁
所以~我都好早起左身lu....
呢篇日記係突別開心...想知道有咩咁開心
(你自己睇下未知道law)
琴日去左新蒲崗勞工處搵黃主任
等左好耐先等到佢..佢就同我講我參加個計劃的野
之後我就搵左好幾份工佢又幫我睇下咁
之後就去左紅磡見工見左都有45mins丫
個僱主同我都有講有笑丫...
晚上開心的時刻..永遠都會常在我同老公的心
到左晚上我上我就6點15出門口搭車去觀塘
到左既時候都6點50分lu..就見到老公等我
因為約左老公同佢班朋友唱K..(有K buttef同宵夜buttef)
好開心丫有4女3男去..分別有我同老公
仲有老公2個男仔朋友..3個女仔..
(哈哈..佢其中一個friend拍拖la..真係大新聞)heehe
之後就食野食到好飽飽丫><...現在每晚過左9點我唔會食野架la
因為我開始減肥ma...哈哈...記得唔好迫我食野丫
我要做運動減肥..減肥..
不過我玩得好開心丫之後唱到12點左右
我就開始好眼訓啦..之後訓到6點15左右就走lu..
因為要返屋企ma....同爸爸食完早餐打埋琴日既日記訓lu....
因為呢幾日我都失眠訓唔到今晚終於訓到
玩左好耐真係好累....
唔知點解呢排既失眠又有丫
琴晚又訓得唔係咁好丫
都唔知點解既~~
唔通我有野擔心所以訓得唔好可能係la