"
歡迎光臨

有時間記得留cm

記得再來丫~

■∼**如果我愛上你是錯的※我寧願一世都錯**∼■
.... ╭☆σ﹏逃避不一定◆◆"躲得過+° 。★
.. ╰---╯....... →>*<面對不一定°||||× []/\/... .. ||||× 最難過-_*°=≡☆°
2005 年 9 月 29 日  星期四   晴天


探老公 鬱悶 分類: 未分類

今日去左九龍灣同Nicole食飯去左茶餐廳食

之後我就行左一陣德福同淘大之後就搵我老公

我去左搵隻杯唸住送俾老公

點知道睇唔岩款所以~冇送到

之後~成個下午3點左右去到搵老公

之後~就用佢部電腦上網搵工同fax

我就同老公一齊打孖寶兄弟電腦版好好玩丫~~

之後就同老公一齊收工我就去左吉島買野返屋企食

2005 年 9 月 28 日  星期三   晴天


食飯~ 滿足 分類: 未分類

今日12點幾出左去灣仔食飯

同好耐冇見既朋友食飯Chris同Kelvin去左綠林食都幾好食..

(不過都有2年幾冇見)..但是黎緊星期五都會見LA

不過間野D價錢都ok架~.~

之後就行左陣返左屋企

呢排個人好似好唔知點.

有工就見冇就都係搵工

真係好希望我可以係10月14日前搵到工LA

現在既目標黎架我會努力...支持你丫Samantha

2005 年 9 月 27 日  星期二   雨天


Part 3 滿足 分類: 未分類

今日原本約左chris佢地食飯之後冇去到

下午聽talk都冇去到係因為我有份工要in

所以~未冇去聽talk law之後就去左新蒲崗

參加野參加完就去左見工..

之後就去body check.....

2005 年 9 月 26 日  星期一   雨天


見工(part 2) 滿足 分類: 未分類

今日1點30左右去左causeway bay同小敏食lunch

我地去左食米線丫~好好未丫~~

之後我地傾左一陣計我就去左中怡大廈見工la

上到去見填完份form都3點10la

之後就等之後就考試考完同in埋都5點幾la

足足見左2粒鐘law好耐丫~又急wow

之後就搭車去左玲玲到搵工

搵到之後就email俾老公叫佢幫我fax law....

不過都要等唔知等幾耐呢~~~

2005 年 9 月 25 日  星期日   雨天


開心~~ 無奈 分類: 未分類

今日同老公一齊去左貨倉同老公一齊執貨

我就訓晏覺...之後我地就去左樂富行左一陣

之後就去左吉島食飯食完之後就返家

老公就幫我睇下部電腦發生咩事

之後就傾左陣計~~



puiman1478
暱稱: ☆╮小南退熱貼╰☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
感謝主
信任問題
數字遊戲
復活
文章分類
全部 (1068)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1068
留言總數: 102
今日人氣: 4
累積人氣: 8172
站內搜尋