有時間記得留cm
記得再來丫~
今日去左九龍灣同Nicole食飯去左茶餐廳食
之後我就行左一陣德福同淘大之後就搵我老公
我去左搵隻杯唸住送俾老公
點知道睇唔岩款所以~冇送到
之後~成個下午3點左右去到搵老公
之後~就用佢部電腦上網搵工同fax
我就同老公一齊打孖寶兄弟電腦版好好玩丫~~
之後就同老公一齊收工我就去左吉島買野返屋企食
今日12點幾出左去灣仔食飯
同好耐冇見既朋友食飯Chris同Kelvin去左綠林食都幾好食..
(不過都有2年幾冇見)..但是黎緊星期五都會見LA
不過間野D價錢都ok架~.~
之後就行左陣返左屋企
呢排個人好似好唔知點.
有工就見冇就都係搵工
真係好希望我可以係10月14日前搵到工LA
現在既目標黎架我會努力...支持你丫Samantha
今日原本約左chris佢地食飯之後冇去到
下午聽talk都冇去到係因為我有份工要in
所以~未冇去聽talk law之後就去左新蒲崗
參加野參加完就去左見工..
之後就去body check.....
今日1點30左右去左causeway bay同小敏食lunch
我地去左食米線丫~好好未丫~~
之後我地傾左一陣計我就去左中怡大廈見工la
上到去見填完份form都3點10la
之後就等之後就考試考完同in埋都5點幾la
足足見左2粒鐘law好耐丫~又急wow
之後就搭車去左玲玲到搵工
搵到之後就email俾老公叫佢幫我fax law....
不過都要等唔知等幾耐呢~~~
今日同老公一齊去左貨倉同老公一齊執貨
我就訓晏覺...之後我地就去左樂富行左一陣
之後就去左吉島食飯食完之後就返家
老公就幫我睇下部電腦發生咩事
之後就傾左陣計~~