有時間記得留cm
記得再來丫~
好開心丫同老公仲有佢d fd我地4個返左大陸玩 我地去左東門玩..之後又去左書城 不過個度d野食幾好食la都唔錯
唸返香港既時候我個肚突然間好痛 要搵洗手間好彩搵到唔係就慘la
不過晚上老公送我返屋企 我地搭去旺角個邊好快就返到啦 之後我就沖涼lu因為好累所以好快訓左
今日訓醒就sent sms俾我老公
之後我就沖涼出門口去老公公司
去到見到老公同爸爸吵架 好驚丫
之後我同老公就去左家姐公司食lunch
食完就返左屋企幫手
之後食完晚飯就幫奶奶洗碗..
之後我同老公就落左去一陣之後我就搭車返屋企
今日一早起身之後就打電話俾Nicole傾整間bbq既事傾完就去買野,
之後去到黃大仙就落大雨la
之後我地就改左去紅磡打邊爐好開心架
有好多人去玩得好開心丫..之後就打牌食左好多清一色丫
不過我地係打衛生架hehe..
之後8點幾開始打邊爐打到10點幾....
之後就繼續打牌又係我win....haha
唔經唔覺今日已經係9月16啦我失左業都有16日la
不過我好感謝神既俾我係中秋前搵到份工做..(感謝主你...我會承諾同你講既野的)AMEN
今日真係好開心架....
1來收到電話通知我返工的日子,
2來就係我同我男朋友拍拖已經有穩定的日子...
今日下午去左9龍灣德福同Nicole食飯仲有佢d同事...
+埋我都有4個人lu...食完之後我就好累..
去玲玲到同佢prepare聽日bbq既野law
之後就計算買野既數la...期待聽日bbq....(希望聽日有好既天氣)
呢幾晚唔知點解成日都訓唔著
唔知係唔係因為我太過掛住我老公所以訓唔著呢
不過我唸唔多唔 唔小都有d既