有時間記得留cm
記得再來丫~
唔經唔覺今日已經失左業都有2個星期la
嗯~我朋友Ada今日同我1樣見同1份工
請左佢都冇請我,但是我明白既有好多野
但你要俾心機做野丫...但~當我等緊佢既時候
我見到我隔離既女人見到有份工係生產部文員
咁我未問佢可唔可以俾我睇未打電話約叫law
點知係我等緊佢個個地址以免聽日又浪費金錢等去la
之後叫完未搭1A返屋企law....不過我又唔知幾時先搵到工la
我希望我可以快d搵到工做la唔想做一隻蟲丫
我相信你得既時候我都會得既....><
今日同老公拍拖N咁耐la
好開心丫~~不過開心之於都要努力搵工架
唔可以咁懶架唔係好似呢隻公仔咁架la→
所以我要努力丫我知道我一定得既...
努力丫.......
SAMANTHA
你要努力丫唔好就咁樣灰心呀
我知道自己一定得架..
Add Oil~~
你灰心既時候做咩都冇用架LA
所以一定要努力...
唔開心的時候
記得祈禱向耶穌講..
神一定會出人意外的....
Amen
今日去左尖咀同荔枝角見工 見到好累丫 之後唸返屋企途中有工見好開心丫
又多一個機會la 我呢排好似好多工見 但是又有冇邊份真正會取錄我lei
事問你地又覺得現在搵工容易丫定難呢 你地覺得~~~
今日好似好唔知自己做緊咩添
不過經過琴日我就覺得好開心la
我地既感情又再一步發展lu
琴日同你講返我地拍拖既野好開心丫
對唔住丫因為我隻腳痛所以行唔到耐丫
下次一定會陪你同補祝我地既一同年架
今日返完教會同我個組d人食飯... 食左50蚊好貴丫..,之後我地就去左紅磡個邊 但是對唔住丫老公要你等我2小時我仲要遲到><
之後我地就去左行街街睇人d釣魚law 睇完之後又行街... 我地去左大家樂食tea之後我就去左買野 買完之後就去車仔麵到買外賣 搭21號返屋企lu....
唔經唔覺今日已經同老公相識N咁耐la
我地一定要努力呀...
今日下午同漂珍出左去買野之後
就同教會既人食飯好開心丫
又可以一齊食野之後團契law