今日1起身就沖涼之後就換3
去左老公公司打機之後去左家姐到食野
食完之後就返左屋企同老公一齊打機
之後老公個朋友(呀智)上左黎一齊打機
打完之後我玩多一陣就返左屋企la
因為今晚團契係cell我個阻就去左呀曾屋企
我地上左去攻打4方成又睇我要做model
之後我地就各自回家lu...好累丫..
不過俾我搵到我想要個首歌既歌名好開心丫
以下呢首歌我一直想搵既歌同歌詞
大家留意下歌詞
無法再叫你知道 如何內疚 為何盡是往昔
錯的因由 為何在 在我心 留下了每晚淚與酒 今天一切 全是借口
無法再叫你相信 如何內疚 為何讓 讓昨天
陪伴我每晚夢中的你 無言地遠走 不可再有
|