有時間記得留cm
記得再來丫~
唔經唔覺今日已經是11月23日啦
就快星期日啦因為星期日我就要去行山啦
時間真係過得好快~
如果時間可以停留的話我唸我現在就唔會..
不過~呢年大家都變左好多呀
我同你一齊就快1年啦
唔覺大家都唔知以為我同左你拍左好耐拖呀
哈哈...不過呢年好多謝你為我做咁多野同關心呀
點都好啦多謝你呀~我好開心呀
呢年我覺得好開心同幸福呀
實在太感動啦多謝你呀老公~
今日都算早起身既因為d電話響個不停
sms又係wow~不過今日見自己有d頭痛就打電話同佢講
約第日interview不過10點幾個陣都收到個電話約我second in
今次係旺角不過~~希望佢會盡快覆電話俾我啦
不過呢排都覺得自己好似懶左冇俾心機搵到工
但是~~我會努力架啦~唔會令咁多人令我失望架
放心啦~~
今日真係好凍真係唔願意起身架
不過~我點都要起身唔可以做隻大懶蟲架
自從冇工開既日子就變左自己會懶架
我要努力以赴架信我呀...
爸爸今日放假呀所以~原本唸住同老公一齊出街食
點知唔駛改為今晚同爸爸係屋企打邊爐wow
咁凍既天時最好係屋企打邊爐啦
不過~~買左咁多野都要百幾蚊...
真係慘~
今日我個肚又係好唔舒服
我就同老公講佢就話唔舒服就唔好食啦
下次先同我食我就唔肯
老公就話好啦食我幾開心個時
之後行左一陣食埋自助餐開頭唸住佢網bra
老公叫我個樣唔係好想去就話下次去
因為上星期我地先去完咁快又去
唔係好想law之後我提議去九龍灣
因為我有野買ma之後去左九龍灣影左d相
不過好開心買到要買既野呀~
呢份禮物係唸住聖誕或者拍拖1個月送俾你既禮物黎架
不過~睇下點先啦~~^^
今日8點20分就起左身啦~
黠解會咁早..通常我咁早起身唔係約左人就見工架啦
平時有幾好會聽到我講我咁早起身呀
除非我返工未會囉不過要等一段日子呀
今日起左身未去新蒲崗見工不過2份都係新蒲崗好近呀
好yeah好yeah~不過都未請我就好yeah先好似有d婗嬉左d wow(samantha)
哈哈~我都覺得不過無論點我相信神一定會俾條路我行走既
我深相信~下午我同Mandy出去旺角俾信佢之後行左陣就搭車返教會lu
要搵人贊助我行山先得...