有時間記得留cm
記得再來丫~
呢幾日個日記去唔到呀~~
都覺得佢既server有問題架啦
點知可能真係...
不過今日好早見完工之後就唸住番屋企訓一陣
之後晚上就返教會因為今日係生日周ma
唔知慶祝幾多月呢應該9-12月啦我唸...
今日又係好多野做俾老闆插左2刀呀
仲係重傷呀點解因為我交唔到個數俾佢law
所以~~未插我law..真係好慘
不過遲d都唔會對住你真係開心呀
今日搵症4份工叫左老公fax......
今日又好累成日對住d數字好眼訓呀~
不過~~成日都早訓都會眼訓架
因為成日都對住d數字所以好眼訓law
今日係公司做野真係好累好眼訓呀
唔知點解成日都對住d數字好容易眼訓呀
真係好慘好難先涯到6點終於收工啦
不過今日遲到所以我補返15mins先收工
不過~之後約左老公係小巴站等同佢一齊去左裕記買野
之後我就搭車去左旺角..
食左好多野丫..有菠菜雞翼..芒果糯米滋..楊枝甘露..奄烈蛋飯..餃子好多呀
食左110蚊呀咁多野食都係~~
之後返屋企lu....
今日都係好累因為對住好多數字
所以~好眼訓~放左工之後就打電話俾老公
約左老公係小巴站等之後見左一陣就走lu
今日真係要早d訓lu