有時間記得留cm
記得再來丫~
下午~我去左post office交idd費之後
就去左剪頭髮..剪得我幾令令
不過~個髮型師好煩你度問人
你返咩工係邊度返工..又問人最近有冇睇戲..最後又問人有冇msn有都唔俾你啦
同你好熟咩~35識7俾你好難丫
今日同爸爸行街丫
爸爸~今日又係off碼所以同佢行街
去左九龍城個邊點知買左好多野丫~!~
又洗左好多$$丫好慘丫
今日整腳好痛丫~~唔知點解又好痛
但是~~痛到真係好想哭
今日爸爸day off同爸爸食完飯之後就去左買野
之後~我就返左屋企lu...
今日收到個來電唔知係開心定唔開心好~
好煩丫~~救命
琴日又同你嘈架啦
唔知點解今次又火山大爆發...
我琴晚唸左好多關於你同我既開心野
唔知點解唸唸下..我會哭..
可能~我覺得呢段感情唔應該停落黎
今日收到你既sms短訊
我真係半點都唔想睇就detele左..
但是~最後我都有睇到之後就detele左....
我知道你有睇我日記架
所以~我係打俾你睇架
你知道我有男朋友點解你仲要黎煩我丫
我係唔會喜歡你同掛住你架
唔該你save啦我唔會喜歡黎架...
又唔知自己咩先得架...
唉~講起你我就會好想打人
今日下午去左老公屋企睇有線
咁岩有線播緊古天樂既"絕世好bra"
成日番做又番做真係好悶
之後我地去左另一個商場搵你媽媽
之後今日唔知做咩咁豬搭車俾左我又入錢..
唉~!都唔知咩事..成日都係咁
真係好悶丫~~同好魚....
今日真係好魚皮丫正一魚皮蛇添丫
珍惜身邊現在勇有的野
唔係你一定會後悔的.....
今日一早就起左身啦
係因為今日早上約左玲玲..Nicole佢地行山
所以~咁早就起左身
去到中環既時候真係好眼訓因為係架巴士到冇訓丫
之後~到齊我地就去左山頂個度行山
行左好耐丫~之後行完之後搭車返黎架車爆"太"wow
整到我地要搭第架車出去
之後我地就去左飲茶飲完之後就去睇場地
睇完之後就檢討返今日
我就返屋企lu...
今日真係好累今晚要早d訓