有時間記得留cm
記得再來丫~
今日好開心呀同老公一齊送左份禮物俾"同同"
之後~~就同老公一齊行左陣觀塘之後就去左直銷市場
老公就買左份聖誕禮物俾我呀多謝老公
行多陣我地就周圍行之後我就去左剪頭髮..
老公就去左公園坐左一陣等我..
不過都等左好耐所以最後都唔俾tips走人lu
唔想老公等咁耐嗎...所以~~就走左
之後~~行左陣就去左龍珠行...
行完就返左屋企lu.........
就快聖誕啦~~同大家朋友仔講聖誕快樂....
今日冇返教會呀係因為爸爸放假
又加上我既皮膚病d濕疹時好時壞呀
整到我好癢好想死呀...都唔知幾時先會好番既
好慘慘呀...嗚嗚)))
送多幅聖誕圖俾大家先
點解又黎番d皮膚病架..真係好唔開心呀
我好想..但是又唔可以
幾時先可以好番呀...敬請各位朋友有睇我的日記..
為我祈禱呀唔該你地呀
你地有咩事要我幫你祈禱呀
說不上為人兒嬉 只不過太喜歡你 臨別亦輕鬆得起 全靠奇技 你知道 尤其男人 不想痛哭牽連你 要再似往日時期 仍然淺笑 看著你 *事實我也偷泣過 就像女方一樣無助 預備你也想怪罪我 無情不哭也是錯 對著前度大喊怎麼可 誰明瞭我真的哭過 為著我將絕未可呵你更多 而往日犯的錯 亦令我永遠等到內疚 (亦令我真的感到內疚) 才令我 (我有眼)淚也滴破* 我不要臨別如瀕死 都不要得到憐憫 要勉強快樂做人 常常哭泣 那合襯 男人 都壓抑 然而都精於歎息 自問枉稱堅強 連眼淚 也無力
睇睇日子今日已經14號啦雖然過左12點
因為11點45先開完會先有時間打今日的日記
不過今日同老公拍拖1年啦
已經好開心架啦點都好啦多謝你送俾我既野
同幫我咁多既野同支持我
我永遠都唔會忘記架你可以放心
老公...I LOVE YOU FOREVER