有時間記得留cm
記得再來丫~
唔經唔覺聽日已經14號啦
嘩~咁快已經差不多1年啦
好開心呀可以1年啦我地呢1年經歷左好多野呀
有開心同唔開心不過我地好不容易先可以1齊
希望我地有好多過1年啦~~~
永遠都愛你1個的老婆仔
每次我覺得有唔餘意的事情永遠都會發生係我身上
之前d工就係請病假就會俾人炒..
今次反思的問題就是為什麼請病假會俾人炒呢
呢個問題係唔係好值得我唸下呢
我覺得個僱主覺得你做唔到佢要求既野
所以~就炒人不過有好多時往往就是咁...
哈哈
好感謝神讓我今日能讚美你....
你賜給我有一個美好的男朋友同.....
感謝讚美你.....
今日返完教會就去左食野
有時以來好少人去食野架..
不過唔緊要啦食完野就搭車去觀塘搵老公
之後~我地就出左旺角買電話同睇33
我就送左部電話俾你不過要聖誕先送俾你^^
希望你會喜歡啦~~不過你今日好惡呀
我好驚呀我做咩你都唔中意咁
好似對我好唔知點,,,又好少拖我wow我都覺得有d野
唔知係d咩即~到此完畢
今日約左jenny去食呢個lunch食左少少野就走左啦
因為佢好趕時間呀所以好快走左...
之後我1個人咁係黃大仙中心行去慈雲山中心
我第1次行已經覺得好舒服雖然熱左d但是都幾舒服呀
今日我個組係同翠蓮補祝生日呀食左好多野
不過好似飽左d又好好未既
今日玩得好開心呀.....
今日晚上同老公去左黃大仙
去到龍翔中心我地食KFC食完之後去"展藝坊"
去到點知冇咩野睇之後老公就買左條手鏈俾我呀多謝你呀老公
之後~我地去左黃大仙中心行左一陣...
我就係零食吻語買左D野送俾老公
之後老公同我一樣係來來件到D33好令令
我地就買左3件呀因為好平平呀
多謝你呀老公~~永遠愛你一個...