有時間記得留cm
記得再來丫~
桂林5天團既旅程終於結束啦
點解我覺得去旅行仲快過去街既.....
唉~~~唔可以架最後的一日旅程我地要坐程14個中車程之後我地個個團友
一係睇功夫一係就係車上訓
俾我呢D咁愛訓既人當然係訓覺啦
坐14個中WOW唔訓都覺得對唔住自己啦
坐到去皇崗之後我地就搭427去福民老公大陸既屋企啦
返到去坐左一陣睇左陣電視之後就去左沖涼
同老公同埋家姐同姐夫玩pair牌
玩完之後就去左訓lu...因為第2日我地仲要早起身呀
真係慘呀又累~~~
桂林5天團好似就快完結咁啦
個日都係不停咁坐車去左好多唔同既地方呀
不過有好多既地方要令外俾錢既
帶少D錢可能都會玩唔到呀唔係就好慘架啦.....
不過仲算玩得好開心呀
個日個肚仲係好唔舒服呀不過好彩去左洗手間好d啦
去到樂滿地當然係玩啦睇左陣狗狗表演之後我同老公就玩碰碰車
同動感戲院...玩得好開心呀好似完全忘記左自己唔舒服咁
不過玩到11點45左右我地就要坐車去食飯啦....
食完之後我地就要坐一個好似攬車既物體去堯山啦
真係好驚又好恐怖架
因為我好驚ma唔係都唔知點算呀不過老公仲要令住部機周圍拍...真係好恐怕
晚上我地就去左浸腳浸左30分鐘好舒服呀
今日6點30左右起左身7點就要落到去食早餐
食完早餐之後就開始出發去桂林啦
9點幾左右我個肚就唔係好舒服就問D團友仔借左支白花油搽左一搽
之後好左D好多謝個團友幫我唔係我真係唔知點算好
12點左右我地就去第1個景點就係銀子岩個度D景都幾令令呀
不過要額外俾錢law不過都幾令呀唔講唔知呀個度有16層樓架
之後就去左漓江個度坐船仔去架
個度有個人好q law放隻野落去捉魚law...
下午我地就去左水晶宮到睇水晶都唔係好岩我睇....
呢日好開心呀我同我老公去旅行日子終於到啦 呢日我地差不多12點訓之後就4點幾左就要起身啦 因為我地要早上6點要去到尖咀既申間道等齊人之後一齊坐巴士去旅行啦 等左咁耐終於可以去旅行啦~真係好開心呀......... 第1日我地坐巴士6點集合 6點30就係尖咀出發啦去到沙田就6點50分啦~ 最後粉嶺就7點20分啦我地去到等齊人都係得22人去 有1個小朋友去~~~不過玩得好開心