有時間記得留cm
記得再來丫~
今日返工真係好慘呀
係因為冇野做到嘔呀之後唔知點解個肚真係好唔舒服
係公司去左4.5次洗手間呀真係好慘呀唔知點解個肚就拉肚子
好慘呀今日真係好悶呀係公司冇野做呀悶到爆呀...
之後同個同事MSN玩完之後隔左一陣
就去左洗手間拉肚子~~放左工之後就去左旺角食野
食完之後就去左KEEP FIT做GYM
做完之後就搭車搵HONEY..........
今日真係好累~
好可能琴晚訓得唔好成晚怪住一d野訓得唔好
不過今日都係好平常咁返工放工
每日都係咁因為放左工冇約人未返屋企law
唔係都去左街啦~其實放左工真係好累架
冇咩必要都唔會出街~~
今日返工真係好唔舒服好頭痛呀
唔知點解今日都係係公司同個同事一路msn同sms
不過我都冇sent sms只有msn
唔知點解下午個頭好痛好唔舒服呀
唉~可能琴日訓得唔好所以頭痛呀
今日一早7點左右就起左身就打電話叫老公起身返工 因為我覺得佢琴晚一定好夜訓 因為我琴晚半夜收到老公既sms問我訓左未 我個時已經訓左啦你10點幾sent黎話媽在 我已經答左你既時候我已經訓左啦 因為我呢幾晚都訓得唔好 好可能因為你唔係我身邊所以訓得唔好 可能我太掛住你同愛你啦 因為冇你係我身邊有d唔習慣呀... 不過唔緊要啦我地會儲錢結婚等你同我一齊架 我愛既人係你無論點我都會咁愛你同包容你架.......
唔知點解今日個主題叫做平安啦
好可能我覺得自己攸每樣野都好平安
有主耶穌的幫助我覺得好平安
多謝耶穌聽我地既禱告
你係一個聽禱各的真神
我永遠都會敬拜讚美你