今日都係好早起身9點幾就醒左啦
唔知點解呢排會咁早就起左身
可能因為天氣凍既關係所以好早起左身啦
不過點都好啦早睡早起精神好
起左身之後就睇左陣電視
就玩左一陣電腦
就去左沖涼lu...沖完涼就例行一事
之後我就同呀唐sent左陣sms我就打電話俾老公
傾左一陣老公就有客就收左線
我就打電話去關鍵問我地星期六出發既旅行團幾點出發
打完電話之後就打電話俾老公同老公講星期六早上七點起中間道
我心唸咁早...慘啦要咁早起身我會係架車到訓覺架
不過咁凍早起身我都得冇理由呢度唔得既
要keep好自己身體呀唔可以病唔係咩都冇得玩
我一定要祈禱...放在祈禱裡面
|