有時間記得留cm
記得再來丫~
其實呢排成日都聽到某君同某人分手
仲之聽到好多類似分手既字眼..
我已經覺得好辛苦好唔知點
都好似幫唔到你地d咩野
但是愛情既野唔係一個game
當你遇上你喜歡既人你一定會好想同佢一齊渡過
好想有佢每一樣野
但是點解你地偏偏覺得愛情係一種玩具呢
我真係好唔明白~~
我覺得同到你愛既人一齊已經好好
你仲要唸d咩呢
呢日係琴日的日記~~~~~~
琴日係最後一日的聖誕!~
琴日好早就起身架之前都覺得好眼訓
因為仲有d唔舒服所以覺得好眼訓law
之後就同Chris食呢個lunch..食完之後我地等埋其他就出發lu
本來我地踩單車架但是我同啊琪都唔係好識踩
所以~~冇去到law轉左去呢個大美督到bbq
不過第2次去都覺得幾好玩....
今日我7點15起身都係俾老公叫醒左
因為老公約左佢班朋友8點鐘
所以一早起身...返到大陸老公又係唔小得食既係小丸子呀
因為琴晚係老公屋企過夜呀老公對鞋係唔岩我著架
係大成6個size架所以~我係唔岩著架
之後就搵鞋店買左對鞋..買完之後我地周圍搵野食
食完就行..返左老公大陸間屋坐左一陣就走左啦~~~
因為我地去第2度行行左好耐去左好多地方
有東門同其他地方好累呀行到好眼訓
因為本身有d頭痛所以~~覺得好唔舒服呀
食左藥仲覺得有小小唔舒服....><...
呢日係25架唔好以為今日架
呢日我一早起身就打左電話叫老公起身
因為佢一早黎接我食早餐之後一齊參加教會既崇拜
完左之後我地就返左藍田行左陣食左d野
就返左老公屋企放下d野我地就訓一陣
之後出門口去聖誕party啦..去到老公已經覺得唔係好舒服
我就周圍問人令藥俾你食..老婆好冇用呀
好似咩都幫唔到你手...只可以係你身邊安慰你同陪伴你咋
完左之後我地就搭車返屋企買野飲響你家過夜
因為我地第2日要返大陸玩ma....(想知道就睇26號啦...)
今日係平安夜...聽日就係聖誕啦
好開心呀..咁快又一年啦
唔經唔覺..不過今晚都係去打邊爐
爸爸都有問我點解你唔係陪男朋友
我都覺得好笑點解爸會咁問我既
不過唔緊要啦~聽日我同佢都約左啦
期待聽日見到你....I MISS YOU I LOVE YOU