12月31日........就快新的一年
新的一年目標..
搵份新工~
今日下午去完食日本野之後就搭車去左搵我既最愛...
係邊個唔駛多問啦當然我男朋友老公仔啦
呢排唔知點解去老公到呢唔想係觀塘市中心落車
想係創紀之城落車行上去一來想keep fit..2黎想慳d錢
晚上我地民政班同事約左出黎食dinner去銅鑼灣既pizza hut食飯
去既人都幾多呀有我同我男朋友同琪..峰..進..迅..kat同queenie...
不過食完野我同老公有d事要走先...下次再同你地出去玩啦
唔好唔開心呀你地~~~我同男朋友見到林文龍呀好令仔呀 |