有時間記得留cm
記得再來丫~
呢排唔知點解覺得同你嘈架好想哭
可能覺得自己同你一齊好辛苦
我今日覺得琴日同你嘈交好累唔想再搵你
但是~又唔代表我唔再愛你wow
每日都聽到你同我講"我好愛你架老婆"
已經好似冇以前咁sweetsweet啦
如果你同我講第2句野我都會有既
我真係好想每日聽到你同我講既sweetsweet說話
要唔同架~不過我唸都係好難~
我都好耐冇收過花啦~我唸有排都收唔到你親手摺既花啦
最上個次都係年初一既事
事隔現在都有8個月左右啦~
今日去左尖咀見工呀個僱主好似好NICE咁呀
應該冇問題既..希望我好快收到電話叫我second in啦
之後就請我返工啦~見完工之後就去左巴西燒野食到食lunch
食完我就搭車去九龍灣見工見完之後就去左搵老公啦
之後一齊收工..我地就去左m記食飯..俾我叫到好耐唔見既
聲同昌..不過佢地應該都見到我啦~
哈哈~我好幸福架之後就上左爸公司執貨..
老公就同左我講佢家人如果買左大陸層樓佢就會好慘
><><不過~我都好想你搬黎同我一齊住架~
不過~睇下點先啦
今日去左觀塘見工見左2份...
2份都係觀塘雖然好近但是~~
不過見完之後都好唔知點~
晚上就去左開會囉~
琴日係萬聖節呀
我都冇同老公去玩呀~~
係因為我覺得呢d節日冇咩關係~
所以~唔想出去玩~
琴日同老公同佢班朋友去左大圍踩單車
不過~~我都係學唔識真係有d唔開心架
琴日有10個人呀真係好多人去呀...
有我同我老公..仲有老公既朋友同佢女朋友
棋..Paul...Roger..Doris..Fiona..培
一共十個人之後晚上就係大尾篤燒野食
不過幾好呀又好味..我第一次燒野俾你食咋老公
仲要唔黑同又熟已經好好第1次咋..不過多謝你帶我去呀
我一定要下次學識踩既...努力~~