有時間記得留cm
記得再來丫~
呢日我個晚去左老公屋企過夜 因為星期四個晚去左食飯同老公d朋友 我個人認為d野食唔係咁好食又貴..點解會食呢間架 唉~下次搵第2間啦
之後我地就左之後老公d朋友就去左飲野 因為我已經好眼訓同頭痛所以走左
星期五個日我都係落左中心搵nicole整職位空缺 因為我負責呢個星期MA..順便整送俾老公既野 之後就去左買送煮飯食...因為呢排腸胃唔好都係食菜多
今日6點幾就起左身啦 因為唔知點解好唔舒服一早就嘔啦 好辛苦呀~之後就訓多一陣就起身叫老公 起左身之後就打電話約d工interview.. 不過想做個份好快就請左人啦 唉~!~~不過唔緊要啦今日一定要努力見工架 晚上就同佢班朋友去九龍城食泰國野 一定會玩得好開心架今晚
今日真係好凍呀得9度咋
簡直好凍呀一早起身就打電話俾老公點知佢電話冇人聽><
之後sent左sms俾佢佢覆我電話
今日我都要俾心機同努力呀
唔係會令對我好既人好失望架
琴日真係好累呀...
上午就好鬼屎得閒
下午就忙到死因為要趕住寄野俾個客呀
比rita問得未.....好煩呀..
之後收左工就同左班同事打邊爐
食得好飽呀....之後就返屋企
點知收到個電話我極度唔開心囉
今日一早7點就同老公起身 因為我地2個都要咁早起身返工 我地好似剛剛新婚生活咁 不過~~7點40就出左門口等60號小巴等左好耐都冇車 唔係就冇位我都等左45mins同9架小巴左右 最後一架好彩有1個人落車我先可以上囉 唔係唔知幾時先有位架啦 落到順利之後我就轉42返工 點知我訓著左俾坐我隔離的女人講電話又大聲又成日"旭黎旭去"整醒左我 之後我就眼光光等落車..真係眼訓個一刻 不過算啦如果今晚唔駛ot一定要訓過好既.....