由於琴晚冇番到屋企訓放左工就去左陪老公
晚上都係係老公屋企訓
就今日九點幾就起左身啦
因為我想去大家樂買早餐食
因為有coupon所以未食大家樂囉
唔係就過左期冇得用
買完早餐就幫老公買最愛既車仔麵
之後食完早餐之後我地就係公司坐左一陣
12點15左右就走左啦之後去左家姐到同bb玩左一陣
就搭車去中環之後轉船去呢個長洲架
我地玩得好開心同今日用左好多錢呀
5點幾左右我地就食呢個海鮮套餐都係$118蚊左右
仲有湯送真係好平
有聖子..瀨尿蝦..蝦醬菜同貝子
仲有茶飲同湯都係$118幾平呀
之後我地行多一陣就走左lu
因為好夜啦唔係到會行耐d
聽日仲要養足精神返工丫ma
唔係又唔想返工架啦
不過今日係長洲見到我boss同佢屋企人
真係好恐怖呀..咁都見到佢..
要將呢樣野話俾我老婆仔知先得
打左好多次俾老婆佢電話都冇開電話sms俾佢又冇覆
唔知係唔係又訓左呢
可能都係啦...夜啦我要訓啦
|