puipui627
暱稱: - ♥ 佩佩.
性別: 女
日誌統計
文章總數: 144
留言總數: 2361
今日人氣: 25
累積人氣: 8709
2009 年 11 月 7 日  星期六   晴天


攰死攰死-_- (星期五既野 睡著 分類: 未分類

(星期五)第一堂中史呀.........................

又係聽成哥講書聽到訓左-_-

衰人.\  ^  /.  成日話人地細路!!!! 都話左唔係囉v_v;

第二堂數學.....我已經唔記得左發生過d乜

小息都係唔記得左做過d乜

科學堂....嘻嘻aVa

一係係度訓....一係就sms

訓教個陣...明仔泥叫醒我

仲話.. 你再訓 我就唔理你架喇 快d起身! 

我個陣笑左... 之後係度懶係野話.... 都話要訓教囉 咪嘈住哂喇你 咪理我

之後佢走左a3a

跟住中文堂zzzzz

meiling好好笑..... 但係我已經唔記得佢係講過d乜 之所以咁好笑-_-;

英文堂......又係唔記得發生過d乜-_______-v

lunch呀..............剩係記得我去換衫-,-

PE堂-v- 極度辛苦...

唉......命中注定喇-_-;!

死人PE堂完左之後仲要學會活動!!!!! omg=]

科學學會 ; ]  我泥喇;

今日玩咩呀-,- 玩顯微鏡喎-,-  (前世未玩過咩zzz 

好喇; 咁我地泥睇菜心係顯微鏡係乜樣喇^v^  (omg 想暈-_-

跟住我去明仔隔離 係咁扮打佢-_- (低低地

就係咁 無無聊聊就過左呢一個中頭 既學會活動-___-

--------------------------------------------------------------------------------------------

5點幾返到屋企....

6點換完衫就去左訓教-_-

訓到今朝11點幾-_- 變豬囉唔該-_______________________-;

發表時間:2009-11-07 01:02 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]