(星期五)第一堂中史呀.........................
又係聽成哥講書聽到訓左-_-
衰人.\ ^ /. 成日話人地細路!!!! 都話左唔係囉v_v;
第二堂數學.....我已經唔記得左發生過d乜
小息都係唔記得左做過d乜
科學堂....嘻嘻aVa
一係係度訓....一係就sms
訓教個陣...明仔泥叫醒我
仲話.. 你再訓 我就唔理你架喇 快d起身!
我個陣笑左... 之後係度懶係野話.... 都話要訓教囉 咪嘈住哂喇你 咪理我
之後佢走左a3a
跟住中文堂zzzzz
meiling好好笑..... 但係我已經唔記得佢係講過d乜 之所以咁好笑-_-;
英文堂......又係唔記得發生過d乜-_______-v
lunch呀..............剩係記得我去換衫-,-
PE堂-v- 極度辛苦...
唉......命中注定喇-_-;!
死人PE堂完左之後仲要學會活動!!!!! omg=]
科學學會 ; ] 我泥喇;
今日玩咩呀-,- 玩顯微鏡喎-,- (前世未玩過咩zzz
好喇; 咁我地泥睇菜心係顯微鏡係乜樣喇^v^ (omg 想暈-_-
跟住我去明仔隔離 係咁扮打佢-_- (低低地
就係咁 無無聊聊就過左呢一個中頭 既學會活動-___-
--------------------------------------------------------------------------------------------
5點幾返到屋企....
6點換完衫就去左訓教-_-
訓到今朝11點幾-_- 變豬囉唔該-_______________________-;
|