|
|
2009 年 10 月 26 日 星期一  |
| 無聊 |
分類: 未分類 |
唉唉唉...
今日又去左拜拜
---------------------------------------------------------------------------
拜拜完之後就返左將軍澳飲茶
飲完茶之後同表姐去左睇戲.....
我地睇"花嫁"-3-
上網睇人地d評語話好悶...
不過都照睇左....
原來真係悶-3- 我睇睇下都訓著左xp
之後最尾個25分鐘先最好睇,,,,
表姐睇到喊左出泥...
但係我就喊唔出-v-
|
| 發表時間:2009-10-27 08:34 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | ... | 144 | »
|