|
|
2009 年 10 月 1 日 星期四  |
今日肯定有d野發生~"~  |
分類: 未分類 |
尋晚1點幾沖完涼之後撞鬼- -...
嚇到我.... 唔好提咁多- -我好驚 (細膽到...*0*
之後第二朝仲唔記得電話-____-(禁忌!?
返學仲遲到-___-大獲 (今年既第一次....哀..
頭2堂....mei ling堂/口\ (慘- -
咪又係俾人追剪報-v-
英文堂唔舒服- -成個人冇哂力..
就趴左係張檯到係咁訓-0-
miss kong問我有冇野,,,冇野*0* (死撐-____-"
家政堂....陰公- -咩都冇帶 反正都唔知要帶d乜*0*
lunch個陣上4樓...
wingyan又冇返學-3-..冇人陪我傾計仔*3*
跟住上到去...
見到楊子樂..yanyan佢地幾個男仔圍住哂\3/
不過算..wingyan都唔係度...
人生冇哂樂趣*口*!?
跟住科學堂...
又係係度聽廢陳up廢話- -
仲話咩叫我抄咩野100次喎..
睬你都on鳩- -
跟住我後面個條友訓教..
俾廢陳影左相- - (佢又係度哂電話囉咩事- -"
都唔知有冇影到我- -.. (#$%^&*()&^%....
放學個陣...
落雨唔想開遮...
結果成身濕哂咁返屋企....好百痴- -
|
| 發表時間:2009-10-01 12:27 AM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | »
|