|
|
2010 年 7 月 8 日 星期四  |
| 2010-07-08 |
分類: 未分類 |
而家返學都無意思既-o-
日日都係返去企,返去坐,返去變燒豬。
其實我覺得好哂時間囉,有無人同意OTL
有時間留返係屋企睇下電視,打下機,訓下教仲好
所以而家搞到超頹囉-o-
日日都係過住呢d生活,遲早都係唔得掂xd
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
|
| 發表時間:2010-07-08 11:55 PM [ 訪客留言(58) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 144 | »
|