|
|
2010 年 5 月 10 日 星期一  |
| 2010-05-10 |
分類: 未分類 |
今朝好自覺咁起左身:p
之後仲sms俾某個死仔包叫佢起身``
點知之後佢回我; sms系五會叫得醒佢:o
跟住我都無理到xb`反正今日記得所以順便:D
跟住返到學校個樣好呆`hahaaa-
數學堂根本系死撐-_-v`又廢事訓...
結果趴左系度偷聽歌:o (噓!
之後數學派卷,,炒左-oo- `
小息同鴨鴨,張美yo落去食野`系甘吹水xb;
英文堂就作詩作到癲xdd` 作品後補:o
再下一堂系IH-o- ...
其實我忍左好耐五訓咖喇``旦系-_-
我頂五順/o\``之後派卷,,, 又炒左-oo-`
lunch--
我又好似無食野,,, 五想理喇`(!)
成日有無食野都五記得咖喇:@
lunch過後系兩堂中文orzzz
呆左1堂`另1堂就...
放學同鴨鴨系樓下做功課`
做到5點幾閃人@.@
個幾首所謂既詩`
多cm想我po出泥既我先po啦-__-v`
|
| 發表時間:2010-05-10 08:45 PM [ 訪客留言(40) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | ... | 144 | »
|