|
|
2010 年 3 月 28 日 星期日  |
| 2010-03-28 |
分類: 未分類 |
haha.好耐無打qz-_-
懶啦懶啦(!)上又小上左,,,CM要努力d回喇;>
呢排都真系好攰`日日都五夠訓(!)
返學得個訓字` 諗住呢個禮拜6,7有個訓返夠本`-_-
點知`尋日又要去尖咀做訪問-,- 尷尬死(!)
今日呢`又要去拜山/__\ 攰到...
體力透支`無得救喇(!)
心無所屬`有d...
想快d搵返個*v*
我仲要識多d fd._.
有無人俾我識先v__v(?)
五該`我要cm啊v___v`(!)
|
| 發表時間:2010-03-28 11:19 PM [ 訪客留言(66) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 144 | »
|