|
|
2010 年 3 月 2 日 星期二  |
| 攰攰攰攰攰攰攰>口<" |
分類: 未分類 |
好耐無打lu`
呢幾日都普普通通`
兩日訓得2粒鐘... 攰死xd"
系學校1系無得訓1系訓五得/3\`
今日同鴨鴨.張美y0周圍行.
之後啊哥打泥`-_-
跟住戈電話系俾俾鴨鴨同美y0搶泥講v3v`
笑鬼死我`x]
各位留多d cm喇>3<"
最多我回雙倍v3v`
記住留喲`(K)
|
| 發表時間:2010-03-02 08:02 PM [ 訪客留言(54) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 144 | »
|