|
|
2010 年 3 月 7 日 星期日  |
| 2010-03-07 |
分類: 未分類 |
呢排真系懶到無人有`
頹廢既生活`;3
-----5/3-----
5點先訓-3-
7點起身```攰攰地甘返學xd
系學校度竟然無訓過;3
但都五代表我有上過堂-_-
放左學之後同美yo去藍田行街街;P
之後6點幾返屋企```
換衫去深井食燒鵝-_-
五記得左幾點先返屋企xd
11點幾同恆恆傾電話傾到2點到.
之後就訓左...
-----6/3-----
訓到11點幾...
之後鴨鴨打泥話佢好五開心:(
之後我出左去陪佢-3- 美yo都系度
去寶林hea左陣 送左對鞋俾佢x]
之後就出尖咀`` 去cafe坐;P
之後6點到.. 美yo要走;(
之後驚佢搭的士返去五夠錢,,,借左1舊俾佢-_-
廢事到時真系五夠錢俾好樣衰啊;D
之後同鴨鴨系度周圍行`行到8點送佢去搭車-3-
跟住五知點解勁五舒服-_-
又肚痛又暈:$
1戈人系條街度都五知點算``
之後我就去搵人-_-
行左陣` 之後佢地去酒吧我又跟埋去-_-
去左陣又走左``去左食糖水..
食完都11點幾,,,之後返屋企;3
系架巴士無位坐,,,企系度都照訓;D
真系好攰!
鴨鴨五好再五開心喇;D
笑多d喇``如果五系就五令囡咖喇;D
babiii``
comment plz;3
好五好意思啊/3\
真系懶到制.. cm都懶回
各位對五住-_-
我會開始好努力留返d cm俾你地咖喇><
希望你地仲會繼續留俾我t__t`
|
| 發表時間:2010-03-07 01:20 AM [ 訪客留言(29) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 144 | »
|