|
|
2010 年 3 月 17 日 星期三  |
| 好耐無打囉-_- |
分類: 未分類 |
好耐無打..
打返之前d野先~"~
13/3-
7點起左身`
因為某d野火火地`
嬲到10點幾走左去訓-_-
訓到1點起左身:D
之後2點幾3點出左去
跟住4點去左唱K`..
6點閃水`陪芷琦去無印買野.
買到6點幾去左影貼紙相-_-
跟住五知點解8點幾返到屋企俾人鬧(五想講喇-_-
_______________________________________
14/3-
8點起左身`其實甘早起身都五知做乜-_-
跟住五知點點點`(我都五記得自己做過咩泥-_-
剩系記得3點同表姐出左MK`
跟住又去左影貼紙相`
之後返tko同老母食味千-0-
_______________________________________
15/3-
我五記得自己做過d乜-_-
_______________________________________
16/3-
我都系五記得自己做過d乜-_-
_______________________________________
17/3-
音樂堂系度聽mp3上堂xp`
i.h超正-_- miss lau無返sogood.
之後佢地有佢地睇片`我有我聽住mp3訓;D
科學堂又呆左2堂~"~
lunch打俾啊哥五聽..
唯有系班房望住d fd癲-_-真系笑死我-0-
數學堂做數\3/
英文堂-_-um...
呢排好似頹左`
但系五知點解-_-
我又懶左好多喇>^<
comment plz..
|
| 發表時間:2010-03-17 11:40 PM [ 訪客留言(67) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 144 | »
|